ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ضرب و شتم یک دختر جوان سوئدی، احساسات عمومی را برانگیخت

ضرب و شتم یک دختر جوان سوئدی، احساسات عمومی را برانگیختیک دختر 19 ساله سوئدی ساکن شهر مالمو پس از آنکه در برابر فردی که قصد آزار جنسی او را داشت، مقاومت کرد به شدت از سوی معتدی مجروح شد.

یک دختر جوان سوئدی به نام صوفی یوهانسون شامگاه روز شنبه 27 ژانویه 2018 در یکی از دیسکوهای شهر مالمو، درخواست رقص یک مرد غریبه را رد کرد و زمانی که مرد غریبه دستش روی پای او گذاشت، ناچار به هل دادنش شد. این موضوع باعث عصبانیت مرد شد و سبب شد تا با مشت به صورت دختر جوان بکوبد.

او به کوبیدن مشت به صورت دختر جوان اکتفا نکرد و شیشه مشروب خود را نیز روی سر او خرد کرد تا سیلی از خود سر و صورت و سینه دختر جوان را بپوشاند.ضرب و شتم یک دختر جوان سوئدی، احساسات عمومی را برانگیخت
صوفی یوهانسون به یک روزنامه محلی شهر مالمو گفت که در حال رقص بوده که مردی غریبه‌ دست میان پاهای او برده و او نیز ناچار به هل دادن او شده است. به گفته صوفی مرد غریبه به او توهین کرده و مشتی او زده است.

او علیرغم درد فراوان تصمیم گرفت اوضاع را از وضع فعلی بدتر نکند و به همراه دوستش تصمیم گرفت دیسکو را ترک کند ولی مرد مهاجم با یک شیشه مشروب که در دست داشت روی سر او کوبید. او در ابتدا گمان کرد محتویات شیشه مشروب روی سر و صورت او جاری شده ولی لحظاتی بعد دریافت که آنچه صورتش را پوشانده، خونی است که از سر او جاری شده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، دختر جوان که از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود، برای مداوا به بیمارستان منتقل شد ولی فرد مهاجم تا کنون دستگیر نشده است.

پلیس کماکان در حال جستجو برای یافتن شاهدان عینی و دلایلی است که ثابت کند دختر جوان واقعا مورد آزار جنسی قرار گرفته و به او حمله شده است.
ضرب و شتم یک دختر جوان سوئدی، احساسات عمومی را برانگیخت
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.