ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زن و شوهری که 75 سال پیش در کوه‌های آلپ ناپدید شدند، یخ زده پیدا شدند

زن و شوهری که 75 سال پیش در کوه‌های آلپ ناپدید شدند، یخ زده پیدا شدندرسانه‌های سوئیس روز سه‌شنبه 18 ژانویه خبر دادند که یک زوج سویسی که 75 سال پیش در کوه‌های آلپ ناپدید شده بودند، در میان لایه‌های یک یخچال پیدا شدند و به شک و تردید‌های ناشی از 7 فرزند به جا مانده از آنها پایان دادند.زن و شوهری که 75 سال پیش در کوه‌های آلپ ناپدید شدند، یخ زده پیدا شدند
به گزارش روزنامه «لومتن» بدن این زوج در نزدیکی یکدیگر در منطقه دیابلرت در جنوب سویس با یک کوله پشتی، یک بطری، یک کتاب و یک ساعت پیدا شد.

برنارد چانن، مسئول پیست اسکی «گلاسیر 3000» به این روزنامه گفت که جسد این زوج روز پنجشنبه گذشته کشف شد.

چانن گفت: «این مرد و زن لباس جنگ جهانی دوم را به تن دارند. یخ آنها را بخوبی حفظ کرده و اسباب آنها دست نخورده باقی مانده است».

چانن گفت که احتمالا این زوج به درون یک چاه یخی فرو افتاده بودند.

آزمایش DNA برای تعیین دقیق هویت اجساد در دست انجام است، اما لومتن به نقل از مارسلین دومولین نوشت که این زن و مرد احتمالا مادر و پدر او هستند که در 15 اوت 1942 ناپدید شدند.

دومولین گفت که پدرش یک کفاش 40 ساله و مادرش معلم 37 ساله‌ای بوده که در آن روز در روستای چاندولین، برای چراندن گاوها به کوه می‌روند.

عملیات جستجو 2 ماه طول می‌کشد و دست آخر 7 کودک این زوج-5 پسر و 5 دختر- به پرورشگاه فرستاده می‌شوند.

مارسلین دومولین می‌گوید: «ما در تمام زندگی خود به دنبال آنها گشته ایم. ما هرگز فکر نمی کردیم بتوانیم برای آنها مراسم خاکسپاری درخور شان آنها برگزار کنیم». مارسلین در هنگام ناپدید شدن پدر و مادرش 4 سال داشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.