ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پنهان شدن پناهجویان درون کاپوت خودرو / روشی وحشتناک برای ورود به بریتانیا!

پنهان شدن پناهجویان درون کاپوت خودرو / روشی وحشتناک برای ورود به بریتانیا!شواهد به دست آمده نشان می دهد پناهجویان برای ورود به اتحادیه اروپا تلاش می کنند در کاپوت خودروها پنهان شوند.

دفتر پلیس اروپا (یوروپل) با اعلام این خبر از استفاده قاچاقچیان از روشهای جدید برای عبور پناهجویان از مرزهای اتحادیه اروپا خبر داد.

در بیانیه یوروپل آمده است: «یکی از جدیدترین روشهای عبوردهی پناهجویان از مرز پنهان سازی آنها در محفظه ویژه موتور خودروها است.» در این بیانیه تصریح شده است که قاچاقچیان با نزدیک شدن به مناطق کنترل مرزی پناهجویان را به داخل محفظه موتور خودروها منتقل می کنند.

اینترپل این روش را برای زندگی پناهجویان «بسیار خطرناک» ارزیابی کرده است.

یکی دیگر از روشهایی که قاچاقچیان در ماه های گذشته برای انتقال پناهجویان استفاده کرده اند پنهان سازی آنها در قایق ها و یا کشتی های تفریحی است. این روش در مسیر ترکیه به ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته است.

در بیانیه یوروپل همچنین آمده است که مسیر دریای سیاه (از ترکیه به رومانی) بار دیگر توسط قاچاقچیان مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر اجرایی یوروپل در مورد روشهای جدید قاچاق پناهجویان اظهار داشت: «قاچاق مهاجران به کسب و کار بزرگ و خطرناکی در اروپا تبدیل شده است.»

یوروپل می گوید در بیش از ۵۰ فقره پرونده تحقیق در مورد قاچاق پناهجویان در حال یاری رسانی به مقامات کشورهای مختلف است.

شمار پناهجویانی که از ماه ژانویه تا سپتامبر سال جاری (دی تا شهریور)از راه مدیترانه خود را به ایتالیا رسانده اند، ۱۰۲۹۴۲ نفر اعلام شده است. این در حالی است که سال گذشته در مدتی مشابه ۱۸۱۴۳۶ نفر خود را از راه دریای مدیترانه به ایتالیا رسانده بودند.

از سوی دیگر در سال جاری تنها ۲۰۸۴۴ پناهجو خود را به ایتالیا رسانده اند. سال گذشته ایت رقم ۱۷۶۹۰۶ تَن بود.
منبع : euronews
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.