ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرخصی سه ساله برای پرستار داغ‌دار فرانسوی

مرخصی سه ساله برای پرستار داغ‌دار فرانسویهمکاران مادر مایلیس دو آراخو، دختری که تازه جسدش پیدا شده، در مجموع سه سال از مرخصی‌هایشان را به این پرستار بیمارستان هدیه دادند. جنیفر دو آراخو در بیمارستانی در شهر پونته‌لیه، پرستار شب است. او از ماه اوت تابستان گذشته که دختر ۹ ساله‌اش مایلیس در یک عروسی گم شد، سر کار نرفته است.

به ۱۳۰۰ نفر از همکاران این پرستار اجازه داد شد در این مدت که او دنبال دخترش می‌گشت، از مرخصی خودشان هدیه بدهند. این هفته جسد مایلیس پیدا شد و مظنون اصلی هم به قتل او اعتراف کرد.

اتحادیه کارگری این بیمارستان، برای جمع‌آوری این مقدار مرخصی برای مادر این دختر هماهنگ کرده است. آنها روز جمعه اعلام کردند که در مجموع ۵۷۲ روز مرخصی برای او جمع کرده‌اند که حدودا معادل سه سال کار این پرستار شب است.

لیدی لفور، نماینده این اتحادیه کارگری، به تلویزیون فرانسه گفت: "این ابراز هم‌بستگی برای ما غافل‌گیرکننده نبود. همه ما از آن‌چه در تابستان اتفاق افتاد [گم‌شدن مایلیس] لطمه خوردیم."

نوردال للندی، ۳۴ ساله، سرباز سابق فرانسوی، روز چهارشنبه اعتراف کرد که مایلیس را "غیرعمد" کشته است اما جزئیاتی در این باره نداد.

آنها هردو مهمان یک عروسی در شهر پونت دو بووزین، در جنوب‌شرقی فرانسه در دامنه‌های رشته‌کوه آلپ بودند.مرخصی سه ساله برای پرستار داغ‌دار فرانسوی
خانم دو آراخو از ماه اوت که دخترش گم شده، دیگر سر کار نرفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.