ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

داستان خودکشی آلمانی‌ها، قبل از رسیدن ارتش سرخ!

داستان خودکشی آلمانی‌ها، قبل از رسیدن ارتش سرخ!جنگ جهانی دوم در تمام جبهه‌ها شاهد بسیاری از کشتارها و جنایت‌های جنگی بود، یکی از فجیع‌ترین جنایت‌های جنگ دوم جهانی به دست سربازان ژاپنی در مناطق تحت اشغال‌شان وقوع پیوست.

جنایت‌های سربازان شوروی نیز از این جهت دست کمی از جنایت‌های سربازان ژاپنی نداشت. در سال‌های جنگ جهانی دوم سربازان شوروی به طور عمد بر انتشار ترس و وحشت در مناطق اشغال شده آلمان اصرار ورزیدند و بدون هیچ گونه تردیدی نسبت به شکنجه غیرنظامیان و تجاوز جنسی به آن‌ها قدام کردند.
قربانیان آلمانی
عکس تعدادی از قربانیان آلمانی به دست ارتش سرخ شوروی در برلین.. گزارش های پزشکی قانونی نشان از تجاوز جنسی مکرر به این دو زن و تیرباران شدن آنهاست
نیروهای شوروی
آوریل 1945، نیروهای شوروی در حال پیشروی به سوی برلین
سربازان ارتش سرخ شوروی با ارتکاب این گونه اعمال به شدت بد نام شده بودند، به طوری که هرجا پا می گذاشتند ساکنان آن منطقه مرگ را بر ماندن تحت سلطه اشغال شوروی ترجیح می دادند.

آوریل سال 1945، سقوط «برلین» پایتخت آلمان به دست ارتش سرخ شوروی امری حتمی بود و همزمان با آن رویدادها، بسیاری از آلمان‌ها مرگ و خودکشی را بر ماندن تحت سیطره شوروی ترجیح دادند. ماه مه سال 1945 شهر «دمین» آلمان، هم زمان با نزدیک شدن نیروهای ارتش سرخ شوروی، شاهد تراژدی غم انگیزی بود؛ زمانی که صدها تن از ساکنان این شهر در پایان بخشیدن به زندگی‌شان تردیدی به خود راه نداده مرگ را بر ماندن زیر چکمه سربازان شوروی ترجیح دادند.
سربازان ارتش سرخ شوروی
سربازان ارتش سرخ شوروی در حال آزار یک زن آلمانی در برلین
نیروهای ارتش آلمان در آن زمان و قبل از عقب نشینی از منطقه، مرتکب اشتباه بزرگ و خطای آشکاری شدند که منجر به وقوع یک فاجعه انسانی شد. آن طوری که وب سایت «تایملان» نوشت، سربازان آلمانی در آن زمان به طور عمد تمام پل‌های ارتباطی اطراف شهر دمین را به منظور کند کردن پیشروی های ارتش شوروی، تخریب کردند.

در آن زمان اقدام نیروهای آلمانی مبنی بر تخریب پل‌های ارتباطی با شهر دمین، تاثیر فاجعه باری بر بیش از 15 هزار غیرنظامی آلمانی ساکن در این شهر گذاشت. ساکنان این شهر در محاصره افتاده و با پیشروی نیروهای شوروی، چاره‌ای جز برافراشتن پرچم سفید و تسلیم شدن نداشتند. اما این برای بسیاری از مردم آن شهر یک تصمیمی ایده آلی نبود و بسیاری از آن‌ها به جای تسلیم شدن در برابر سربازان شوروی تصمیم گرفتند تا به زندگی خود پایان دهند و با این کار مرگ را بر گرفتار شدن و قرار گرفتن در معرض اهانت و تجاوز جنسی ترجیح دادند.

ظرف مدت سه روز صدها تن از ساکنان شهر دمین تردیدی به خود راه نداده و با دست زدن به انواع روش‌های خودکشی از جمله به دار آویختن یا شلیک تیر به سمت خود، مرگ را بر بقای در سایه ترس از تجاوز جنسی و اهانت ترجیح دادند.

سربازان شوروی در آن زمان گزارش داده بودند که همزمان با ورودشان به شهر، تعدادی از پدران قبل از دست خودکشی، کودکان خود را از ترس گرفتار شدن‌شان به عنوان برده جنسی آنها را می کشتند.

در اسناد و مدارک شوروی ذکر شده که موج خودکشی در شهر دمین آلمان ظرف سه روز اواخر ماه آوریل واوایل ماه می از سال 1945 به بیش از 900 نفر رسیده است و علاوه بر آن سربازان شوروی از انتشار اجساد قربانیان این حوادث در مناطق مختلف شهر گزارش دادند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.