ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

حمله یک جوان ایرانی به اتوبوسی در آلمان 14 زخمی برجای گذاشت

حمله یک جوان ایرانی به اتوبوسی در آلمان 14 زخمی برجای گذاشتبر اساس گزارش‌ها، ۱۴ نفر در اثر حمله مهاجمی با چاقو در یک اتوبوس در شهر لوبک در ایالت شلسویگ-هولشتاین در شمال آلمان مجروح شدند. پلیس ضارب را دستگیر کرده و اعلام کرده که یک مرد ۳۴ ساله و شهروند آلمان است.

به گزارش رویترز و به نقل از پلیس شهر لوبک در حال حاضر هیچ انگیزه سیاسی و سابقه اعمال تروریستی در رابطه با ضارب پیدا نشده است.
برخی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که مهاجم، اصالتا ایرانی بوده اما سالها است که در این شهر در آلمان زندگی می‌کرد و شهروندی آلمان دارد.
سرنشینان اتوبوس
پلیس گفته است که هنوز آمار دقیق مجروحان مشخص نیست اما حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.
به گزارش پلیس اتوبوس پر بوده است و از سرنشینان اتوبوس که از صحنه گریخته‌اند خواسته شده که با پلیس تماس بگیرند. این حمله ساعت ۱ و ۴۷ دقیقه بعد از ظهر به وقت آلمان اتفاق افتاده است. ماموران پلیس مرد ضارب را در محل حادثه خلع سلاح و بازداشت کردند.
یک شاهد به روزنامه محلی اخبار لوبک گفت که یکی از مسافران جای خود را به یک زن سالمند داد و ضارب با چاقو به سینه او زد.

دادستان محلی اعلام کرد که هیچ ارتباطی بین این حمله و انگیزه تروریستی پیدا نشده است. دادستان گفته این شخص شهروند آلمان بوده، اما ممکن است در کشور دیگری متولد شده باشد.

دو سال پیش یک فرد مهاجم با کامیون به یک بازار کریسمس در برلین حمله کرد. در آن حمله ۱۲ نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.