ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جریمه کردن یک دختر 5 ساله، احساسات مردم بریتانیا را برانگیخت

جریمه کردن یک دختر 5 ساله، احساسات مردم بریتانیا را برانگیختیک دختر بچه پنج ساله که به خاطر فروش لیموناد در لندن صد و پنجاه پوند جریمه شده ده‌ها پیشنهاد کار دریافت کرده است.

آندره اسپایسر، پدر این کودک که استاد یک دانشکده اقتصاد است، به دخترش اجازه داده بود در یک جشنواره موسیقی که در پارکی در لندن برگزار می‌شد لیموناد بفروشد، با قیمت لیوانی پنجاه پنس.

اما ماموران شهرداری منطقه او و دخترش را به خاطر نداشتن مجوز صد و پنجاه پوند جریمه کرده بودند.

شهرداری منطقه اکنون عذرخواهی کرده و جریمه را باطل کرده است.

اما حالا بازارها و جشنواره‌های محلی از جمله بازار معروف بارومارکت در لندن از آقای اسپایسر و دخترش خواسته‌اند تا در آنجا غرفه لیموناد دایر کنند.

خانواده اسپایسر در توئیتر خبر داد که پیام‌های گرم مردم از سراسر دنیا آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بیش از ده بازار و کسب کار مختلف از آنها خواسته‌اند که برایشان غرفه فروش لیموناد بزنند.جریمه کردن یک دختر 5 ساله، احساسات مردم بریتانیا را برانگیخت
آقای اسپایسر می‌گوید وقتی مامور شهرداری برای دخترش متن طولانی قانون را خوانده و به او گفته که مجوز کار ندارد، دخترش با گریه به سراغ او آمده و گفته: "بابا،بابا، من کار بدی کردم."

آقای اسپایسر گفت: "بعد صد پنجاه پوند جریمه شدیم، بساطمان را جمع کردیم و به خانه برگشتیم."

سخنگوی شهرداری منطقه گفت: "ما از اتفاقی که افتاده خیلی متاسفیم. ما انتظار داریم ماموران منطق جمعی نشان بدهند و از قدرت خود به صورت معقول استفاده کنند... روشن است که در این مورد چنین نبوده است."
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.