ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زمین خوردن نخست وزیر ژاپن حین بازی با ترامپ خبرساز شد

زمین خوردن نخست وزیر ژاپن حین بازی با ترامپ خبرساز شدیکی از شبکه های تلویزیونی ژاپن تصاویری هوایی از بازی گلف شینروآبه، نخست وزیر این کشور و رییس جمهوری آمریکا را در جریان سفر دونالد ترامپ به ژاپن پخش کرد که طی آن شینزو آبه دچار سانحه می شود.
نخست وزیر
سران دو کشور پس از چند ساعت مذاکره فشرده که در راس آنها بحران اتمی کره شمالی قرار داشت ترجیح دادند روز یکشنبه ساعتی را در زمین گلف تفریح کنند که طی آن آقای آبه که ظاهرا با ورزش میانه خوبی ندارد دچار سانحه می شود.
نخست وزیر
در این تصاویر که با هیلکوپتر فیلمبرداری شده فردی که به احتمال زیاد شینزو آبه است بعد از یک ضربه موفق و در حالیکه قصد خروج از گود (بانکر) را دارد، کنترلش را از دست می دهد و از پشت به زمین می افتد. اما لحظه ای بعد بلند می شود و به مسیر خود ادامه می دهد.
در ادامه محافظان و اطرافیان او را تا سوار شدن به ماشین همراهی می کنند. پخش تصاویر مربوط به این حادثه جزئی با استقبال بینندگان تلویزیون ژاپن همراه شده است. برخی از رسانه های منتقد با کنایه از ناتوانی شینزو آبه در گلف بازی کردن تلویحا او را بازنده «دیپلماسی گلف» و پیش بردن گفتگوها با مرد شماره یک آمریکا معرفی کرده اند.

از قرار معلوم نخست وزیر۶۳ ساله ژاپن در حادثه مصدوم نشده است.

دونالد ترامپ که در آن لحظه پشتش به نخست وزیر ژاپن بوده این صحنه را از دست می دهد و متوجه زمین خوردن او نمی شود.
معرفی کامل کشور ژاپن / از آب و هوا تا اقتصاد و سیستم سیاسی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.