ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرگ مشکوک چندین شهروند فیلیپین در کویت / فیلیپین مهاجرت کاری شهروندانش را متوقف کرد

مرگ مشکوک چندین شهروند فیلیپین در کویت / فیلیپین مهاجرت کاری شهروندانش را متوقف کرددولت فیلیپین مهاجرت کاری شهروندانش را به کویت موقتا ممنوع کرده است. این ممنوعیت به گفته این دولت تا زمانی است که نتیجه تحقیقات درباره مرگ چندین شهروند فیلیپین در کویت مشخص شود.

این ممنوعیت موقتی پس از آن اجرایی شدکه رییس جمهوری فیلیپین رودریگو دوترته ادعا کرد کارفرمایان بدرفتار در این کشور حاشیه خلیج فارس باعث خودکشی ۴ مستخدم فیلیپینی شده‌اند. رییس جمهوری فیلیپین گفته است از آزار جنسی بسیاری از زنان فیلیپینی نیز در این کشور نفت خیز مطلع است.

کویت می‌گوید با مقام‌های فیلیپینی برای گفتگو درباره این موضوع تماس گرفته است. سیلوستره بلو وزیر کار فیلیپین از تعداد بیشتری نمونه‌های مرگ مشکوک خبرداده و گفته است تحقیقات درباره مرگ شش یا هفت نفر در کویت درجریان است.

در اوایل ماه ژانویه خانواده یک زن فیلیپینی که ظاهرا در کویت خودکشی کرده بود گفتند بر پیکر این زن نشانه‌های آزار دیده می‌شود و برخی از اندام‌های داخلی بدن او مفقود شده‌اند.

به گفته وزارت امور خارجه فیلیپین بیش از ۲۵۰ هزار شهروند این کشور در کویت کار می‌کنند و اغلب آنها به عنوان مستخدم مشغول شده‌اند.

نزدیک به ۲.۳ میلیون کارگر فیلیپینی رسما خارج از این کشور کار می‌کنند و به جز کویت اغلب به امارات متحده عربی، عربستان سعودی و قطر می‌روند.

بسیاری از این عده درآمد خود را به فیلیپین می‌فرستند که میزان آن ماهانه نزدیک به ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

این میزان پول عامل کلیدی رشد اقتصاد فیلیپین قلمداد می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.