ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نامه بی‌سابقه و تاریخی کره شمالی به کشورهای غربی!

نامه بی‌سابقه و تاریخی کره شمالی به کشورهای غربی!کره شمالی در اقدامی بی سابقه با ارسال نامه سرگشاده ای خطاب به کشورهای غربی آنها را به “هوشیاری شدید” در مقابل حرکات “ کین توزانه و بی پروای” دولت دونالد ترامپ فراخواند.

گمان می رود که این نامه توسط کمیته امور خارجی کره شمالی نوشته شده و برای چند کشور غربی فرستاده شده است.
آشنایی با کشور کره شمالی / از اقتصاد تا سیاست
کره شمالی در این نامه نوشته است: “اگر ترامپ فکر می کند جمهوری دموکراتیک خلق کره، این قدرت اتمی را، با تهدید جنگ هسته ای به زانو در می آورد این، یک محاسبه غلط و اظهاری از روی جهالت است.” پیونگ یانگ در این نامه خود را یک «قدرت هسته ای کاملا پیشرفته» توصیف کرده است.

نامه با اشاره به این تهدید و با تاکید بر توانمندی اتمی کره شمالی یادآوری می کند که اقدام به جنگ اتمی توسط یک قدرت درحقیقت دشمن واقعی خود آن قدرت است و از پارلمان کشورهای خواهان استقلال، صلح و عدالت می خواهد تمام همت خود را برای نجات نوع انسان در مقابل سیاست های کین توزانه دونالد ترامپ که دنیا را به سمت جنگ هسته ای می کشاند، به کار برند.

ارسال این نامه از آنجهت بی سابقه است که تا پیش از این تاریخ کره شمالی اطلاعیه های خود را از طریق آژانس خبری دولتی منتشر می کرد.

وزیر امور خارجه استرالیا پس از دریافت نامه کره شمالی از طریق کنسولگری آن در جاکارتا متن آن را افشا نمود و گفت پیروی کره شمالی از قواعد مرسوم دیپلماتیک برای ارتباط گرفتن با کشورهای غربی دلیلی بر موثر بودن تحریم های جهانی علیه این کشور است. وی ارسال این نامه را اقدامی مأیوسانه با هدف ایجاد تفرقه در جامعه بین المللی دانست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.