ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اعدام 11 عضو یک خانواده هندی توسط یک فرقه‌ دینی

اعدام 11 عضو یک خانواده هندی توسط یک فرقه‌ دینیروز شنبه پلیس هند در خانه‌ای در شمال شهر دهلی اجساد ۱۱ عضو یک خانواده را پیدا کرده است که گمان می‌رود در جریان انجام مناسک یک آئین فرقه‌ای به قتل رسیده‌اند.

۱۰ تن، شمال دو نوجوان و شش زن، در حیاط خانه حلق‌آویز شده بودند و یک زن ۷۷ساله نیز در درون یکی از اتاق‌های خانه در حالی که آثار خفگی روی گردن او به چشم می‌خورد یافت شد.

پلیس با توجه به شواهد محل پرونده‌ای پیرامون ارتباط این قتل با اعمال و مناسک مربوط به پیروان آئین‌های «علوم خفیه» باز کرده است. مطابق گزارش تلویزیون ان‌دی‌تی‌وی هند، چشم‌های قربانیان بسته شده بود و بر دهان‌های انان چسب زده شده بوده است.
معرفی کامل کشور هند (India) از اقتصاد تا فرهنگ و تاریخچه
پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در حین تفتیش خانه یادداشت‌هایی مبنی بر انجام «مراسم‌هایی معنوی و اسرارآمیز توسط خانواده» یافته است که شیوه انجام آن‌ها دقیقا شبیه نحوه‌ای هستند که دهان‌ها و چشم‌های قربانیان بسته‌ شده‌ بوده‌اند.اعدام 11 عضو یک خانواده هندی توسط یک فرقه‌ دینی
خانواده «بهاتیا» برای بیش از ۲۰ سال ساکن محله بوده‌اند و یک مغازه خواربار فروشی داشتند که هر روز صبح ساعت ۶ آغاز به کار می‌کرده است. روز حادثه در پی بسته ماندن مغازه یکی از همسایگان به خانه آن‌ها می‌رود که با در باز و صحنه اجساد مواجه می‌شود.

یکی دیگر از همسایگان به خبرنگاران گفته است که شب قبل از حادثه با یکی از فرزندان خانواده حرف زده و نشانی از حالت غیرعادی یا استرس در او ندیده است.

پلیس اعلام کرده است که پرونده‌‌ای مخصوص این حادثه بازکرده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.
زندگینامه (بیوگرافی) سلمان خان، بازیگر مشهور سینمای هند
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.