ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ماجرای قتل هولناک زن جوان فلیپینی در کویت + بازداشت شیخ ثروتمند

ماجرای قتل هولناک زن جوان فلیپینی در کویت + بازداشت شیخ ثروتمندپس از روزها جستجو کارفرمای یک خدمت‌کار فیلیپینی که جسدش در فریزر یک آپارتمان در کویت پیدا شده بود در لبنان بازداشت شده است. این زن ۲۹ ساله فیلیپینی از یک سال پیش ناپدید شده بود و تنها چندی پیش بود که جسدش پیدا شد.

وزارت خارجه فیلیپین روز جمعه (۲۳ فوریه - چهارم اسفند) اعلام کرد نادر عاصف، کارفرمای خانم دمافیلیس در لبنان و به اتهام ارتباط با قتل او بازداشت شده است.ماجرای قتل هولناک زن جوان فلیپینی در کویت + بازداشت شیخ ثروتمند
ناپدید شدن و سپس برملا شدن قتل این خدمت‌کار به خشم و اعتراض گسترده در فیلیپین منجر شد و بسیاری در این کشور خواستار ممنوعیت سفر کاری به کویت برای زنان و کارگران فیلیپینی شدند.

بنابر گزارش وزارت خارجه فیلیپین آقای عاصف که اصلیت‌اش لبنانی است در زادگاه خودش بازداشت شده است اما همسر او، مونا که سوری تبار است و او هم از مظنونان این پرونده قتل است هنوز دستگیر نشده است.

نادر عاصف و همسرش مونا تحت تعقیب پلیس بین‌الملل (اینترپل) قرار دارند.

امروز آلان پیتر، وزیر خارجه فیلیپین ضمن استقبال از بازداشت آقای عاصف ابراز امیدواری کرد که گام نخست برای اجرای عدالت و مجازات قاتل یا قاتلان جوآنا برداشته شده باشد.

جسد جوآنا دمافیلیس، چند روز پیش در حالی که آثار شکنجه روی آن دیده می‌شد در فریزر آپارتمانی که به نظر می‌رسد دست کم یک سال خالی مانده بوده پیدا شد.

در پی پیدا شدن این جسد فیلیپین اعلام کرد حدود ۱۰۰۰ نفر از زنان این کشور را که برای کار به کویت اعزام شده بودند به کشور بازگردانده است.

اکثر این زنان در کویت به عنوان خدمت‌کار و خانه‌دار مشغول به کار بودند.

وزارت خارجه فیلیپین می‌گوید احتمالا حدود ۲۵۲ هزار نفر از شهروندان این کشور در کویت کار می‌کنند.

در همین حال، مقام‌های کویتی اعلام کرده‌اند برای پیدا شدن قاتل این زن ۲۹ ساله با فیلیپین و مجامع بین‌المللی همکاری کامل می‌کنند.

وزارت خارجه فیلیپین از کویت خواسته تا با درخواست استرداد آقای عاصف از لبنان، مقدمات محاکمه او در کویت را مهیا کند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.