ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اخراج بی سابقه کارمندان سفارت آمریکا در کامبوج

اخراج بی سابقه کارمندان سفارت آمریکا در کامبوجسفارت آمریکا در کامبوج ۳۲ تن از کارکنانش را به اتهام همرسانی مطالب هرزه‌نگارانه اخراج کرد. منابع خبری روز جمعه اعلام کردند این افراد متهم هستند که در یک گروه غیررسمی مطالب هرزه‌نگارانه به اشتراک گذاشته اند.

بیشتر کارمندان اخراجی که کامبوجی و کامبوجی-آمریکایی بوده‌اند نگهبان و شماری از آنان نیز کارمندان دفتری بوده‌اند.

به گزارش رویترز مطالبی که روی یک گروه چت فیسبوکی منتشر شده بود شامل چندین عکس و ویدئو می‌شد که در برخی از آنها افراد زیر سن قانونی به چشم ‌می‌خوردند.

همسر یکی از کارمندان سفارت به طور اتفاقی یکی از این تصاویر را می‌بیند و مقامات سفارت را در جریان می‌گذارد. سپس پای اف‌بی‌ای به میان می‌آید و کارت شناسایی این افراد از آنها گرفته شده، تلفن‌های همراه آنها نیز کنترل می‌شود.

این اخراج‌ها در حالی صورت می‌گیرد که روابط کامبوج و ایالات متحده دچار تنش است. سرکوب شدید مخالفان از سوی دولت «هون سن» نخست وزیر کامبوج،‌ سبب شده آمریکا از وی انتقاد کند اما او باور دارد که ایالات متحده در پی براندازی حکومت دراز مدت اوست.

کامبوج چندین دهه درگیری و فقر را پشت سر گذاشته و به گزارش وزارت کشور آمریکا، روسپی‌گری کودکان و تجاوز به آنها یکی از مشکلات عمده در این کشور است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.