ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ماجرای رسوایی جنسی ترامپ و حق السکوت 150 هزار دلاری به یک زن

ماجرای رسوایی جنسی ترامپ و حق السکوت 150 هزار دلاری به یک زننیویورک تایمز می‌گوید دریافته که مایکل کوهن، وکیل شخصی و کارچاق‌کن دونالد ترامپ، گفتگوی خود با آقای ترامپ بر سر پرداخت حق‌السکوت به میشل کوهن، یک ستاره سابق مجله پلی‌بوی را"مخفیانه" ضبط کرده است.

بنابر این گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، نوار این گفتگو در جریان یورش چند ماه پیش اف‌بی‌آی به محل اقامت و دفتر کار مایکل کوهن، ضبط شده و اکنون در اختیار بازرسان پلیس فدرال است.
این روزنامه آمریکایی می‌گوید محتوای این مکالمه مربوط به بحث میان آقای ترامپ و وکیلش مایکل کوهن بر سر این است که چه طور با "پرداخت حق‌السکوت" بر ماجرای رابطه جنسی میان آقای ترامپ و خانم مک‌دوگال "سرپوش" گذاشت.
karen mcdougal
نیویورک تایمز می‌گوید این گفتگو دو ماه قبل انتخابات سال ۲۰۱۶ صورت گرفته که طی آن آقای ترامپ پیروز و به کاخ‌سفید راه یافت. وزارت دادگستری آمریکا از چند ماه پیش و پس از طرح شدن چندین ادعا درباره پرداخت حق‌السکوت به زنانی که مدعی رابطه جنسی با آقای ترامپ هستند، تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است.
مایکل کوهن، که چند ماه پیش اف‌بی‌آی به دفتر و محل کار او پورش بود و همه مدارکش را ضبط کرد هم اکنون به اتهام تخلف بانکی، فرار مالیاتی و نقض احتمالی قوانین انتخاباتی تحت تحقیقات قضایی است.

او بارها خود را وفادار به دونالد ترامپ خوانده اما اخیرا درباره احتمال همکاری او با رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ترامپ-روسیه گمانه‌زنی‌هایی شده است.

علاوه بر روزنامه نیویورک تایمز، دیروز رودی جولیانی، دیگر وکیل دونالد ترامپ در گفتگو با نیویورک تایمز تایید کرد که نوار گفتگوی محرمانه آقای ترامپ با مایکل کوهن وجود دارد.

با وجود این آقای جولیانی گفته "در حقیقت هیچ پولی در جریان این قضیه رد و بدل نشده" است.

خانم مک‌دوگال پیش‌تر گفته بود او جزئیات رابطه دوستی و شراکت جنسی خود با آقای ترامپ را به نشریه نشنال اینکوایر به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار /8,998,200,000 تومان (قیمت تبدیل شده) فروخته بود اما این نشریه که مدیر آن از دوستان و هواداران نزدیک آقای ترامپ است این گزارش را هرگز منتشر نکرد و به عبارتی با خریداری آن جلوی انتشار عمومی‌اش را گرفت.

کارن مک‌دوگال می‌گوید نشنال اینکوایر در برابر پرداخت ۱۵۰ هزار دلار از او خواسته که تمامی حقوق گفتگو درباره جزئیات رابطه‌ دوستی‌ یک ساله‌اش با دونالد ترامپ را به این نشریه بدهد و دیگر حق نخواهد داشت در این باره با هیچ رسانه‌ای سخن بگوید.

در همین حال، روزنامه واشنگتن‌پست گزارش کرده که در این گفتگو آقای ترامپ و مایکل کوهن درباره پرداخت پول به موسسه آمریکن مدیا که صاحب امتیاز نشنال اینکوایر است صحبت می کنند و اقای ترامپ به وکیلش می گوید که پرداخت باید از طریق چک بانکی صورت گیرد تا سند مالی برای آن وجود داشته باشد.

بازرسان اف‌بی‌آی اکنون از نشریه نشنال اینکوایر خواسته‌اند اسناد مربوط به قرارداد خانم مک‌دوگال را در اختیار آنها بگذارد.

آن طور که رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این گفتگو رو در رو بوده و نه پست تلفن اما آقای کوهن توانسته آن را ضبط کند. گفته شده نوارهای ضبط شده دیگری هم وجود دارد که اکنون در اختیار اف‌بی‌آی است.

خانم مک‌دوگال مدعی است که حدود یک سال با آقای ترامپ دوستی و رابطه جنسی داشته است آن هم دقیقا در دورانی که ملانیا ترامپ، همسر آقای ترامپ پسرشان را باردار بود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.