ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

عروس ترامپ، پس از باز کردن یک پاکت مشکوک روانه بیمارستان شد

عروس ترامپ، پس از باز کردن یک پاکت مشکوک روانه بیمارستان شدپلیس می گوید ونسا ترامپ، همسر پسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، پس از باز کردن نامه ای حاوی یک گرد سفید رنگ به عنوان اقدامی احتیاطی به بیمارستان منتقل شده است. نامه برای دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ آقای ترامپ، به آدرس او در آپارتمانی در منهتن نیویورک ارسال شده بود.

لباس ها و بدن ونسا ترامپ و دو نفر دیگر که در محل حضور داشتند توسط ماموران آتش نشانی از علائم این پودر پاکسازی شد و برای ارزیابی به بیمارستان منتقل شدند. اداره آتش نشانی نیویورک تایید کرد که سه نفر به مرکز پزشکی ویل کورنل منتقل شده اند.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
پلیس نیویورک می گوید که آنها پودر سفید موجود در پاکت را تست و تایید کرده اند که خطرناک نیست. پلیس گفت که به نظر نمی رسد خانم ترامپ از نظر جسمی تحت تاثیر این ماده قرار گرفته باشد.

اداره آتش نشانی می گوید ماموران هم اکنون مشغول پاکسازی آپارتمان محل زندگی آنها در خیابان ۵۴ شرقی هستند.عروس ترامپ، پس از باز کردن یک پاکت مشکوک روانه بیمارستان شد
به گزارش سی بی اس نیویورک، ابتدا مادر ونسا نامه را در دست گرفت و بعد ونسا آن را باز کرد. پلیس مخفی گفت که "درحال تحقیق درباره یک بسته مشکوک هستیم که یکی از افراد تحت حفاظت ما امروز دریافت کرد."

دونالد ترامپ جونیور که برای شرکت پدرش کار می کند در نوامبر سال ۲۰۰۵ با ونسا کی هیدن در ویلای مارالاگو در فلوریدا که متعلق به آقای ترامپ است ازدواج کرد.

ونسا ترامپ پیش از ازدواج با ترامپ جونیور در نیویورک به عنوان مدل کار می کرد. او در آگهی های تلویزیونی و همچنین در یک نقش فرعی در فیلمی با شرکت جک نیکلسون و دایان کیتن (Something"s Gotta Give) بازی کرده است.

او که ۴۰ سال دارد زمانی در رقابت های "زن شایسته آمریکا" شرکت کرد و برای مدتی یک شرکت تولید کیف دستی داشت.

در سال ۲۰۰۱ گرد سیاه زخم از طریق پست برای عده ای از جمله قانونگذاران و خبرنگاران در آمریکا ارسال شد که باعث مرگ ۵ نفر شد.
منبع : BBC - cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.