ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شوخی توییتری نیروی هوایی آمریکا، جنجال به پا کرد

شوخی توییتری نیروی هوایی آمریکا، جنجال به پا کردنیروی هوایی آمریکا، بابت به شوخی گرفتن حمله هوایی به ولایت فراه در توییتی در مورد "ینی و لورل" عذرخواهی کرد.

چند روز پیش یک کاربر ریدیت، فایل صوتی کوتاهی را منتشر کرد و از کاربران اینترنت پرسید آیا "ینی" می‌شنوند و یا "لورل". در دو روز گذشته، کاربران به دو دسته تقسیم شده‌اند: آنهایی که این فایل را ینی شنیدند و آنهایی که لورل شنیدند.

در وسط دو دستگی و بحث جالب انترنت، نیروی هوایی آمریکا، با اشاره به همین بحث اینترنتی، در پیوند به عملیات هوایی در ولایت فراه توییتی کرد.

در متن آن توییت آمده است: "نیروهای طالبان در شهر فراه افغانستان دوست داشتند "ینی" یا "لورل" بشنوند، تا صدای کر کننده بااارت، صدای بمب‌افگن ۱۰ A-
این توییت که از حساب رسمی نیروی هوایی آمریکا منتشر شده بود، مورد انتقاد زیادی قرار گرفت.

بعد از اینکه خبرنگاری از وزارت دفاع آمریکا پرسید که به نظر آنها، آیا این توییت مناسب بود، نیروی هوایی عذرخواهی و توییت را حذف کرد.

در توییتی که از حساب کاربری نیروی هوایی آمریکا منتشر شد، آمده است:" این توییت در نهایت بدسلیقگی نوشته شده است، ما پیگیری خواهیم کرد، و بابت آن عذر می‌خواهیم."

هفته گذشته، طالبان از چند سو به مرکز ولایت فراه حمله کردند و شهر به دست گروه طالبان سقوط کرد. نیروهای هوایی آمریکا، برای حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان، دست به حملات هوایی علیه مواضع گروه طالبان زدند که در نتیجه دولت افغانستان توانست، کنترل شهر فراه را دوباره به دست گیرد.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت داخله گفت که در جنگ فراه، ۳۰۰ شورشی‌ کشته شده‌اند. به گفته مقام‌های دولتی، در عملیات فراه، دست‌کم ۲۵ سرباز افغانستان هم کشته شدند.
منبع : bbc.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.