ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دونالد ترامپ، به مراسم تدفین مادر جورج بوش نمی رود

دونالد ترامپ، به مراسم تدفین مادر جورج بوش نمی روددونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرده روز شنبه برای حضور در مراسم تدفین باربارا بوش، همسر بوش پدر به تگزاس نخواهد رفت اما ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری قرار است در این مراسم حاضر شود.

عصر جمعه (۲۰ آوریل - ۳۱ فروردین) کاخ‌سفید اعلام کرد آقای ترامپ با هدف پیشگیری از "مزاحمتی که ممکن است تیم حفاظتی رئیس‌جمهور برای مدعوین این مراسم ایجاد کنند" از حضور در آن منصرف شده است.

اما هم‌زمان ناظران در واشنگتن می‌گویند اختلاف میان بوش پدر و پسرانش با آقای ترامپ که در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ به اوج خود رسید می‌تواند در انصراف آقای ترامپ از حضور در این مراسم نقش مهمی داشته باشد.

این در حالی است که آقای ترامپ که در مجموعه ویلایی لوکس خود در فلوریدا است روز جمعه ضمن تحسین و تکریم خانم بوش او "انسانی فوق‌العاده" خواند و گفت: "او زنی معتقد و وطن‌پرستی سربلند بود".

جورج اچ. دبلیو بوش (پدر) و جرج دبلیو بوش (پسر) دو رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بارها طی دو سال گذشته از دونالد ترامپ انتقاد کرده اند و او را شایسته مقام ریاست‌جمهوری نداسته‌اند.

بوش پدر در کتاب اخیرش آقای ترامپ را "لاف زن" خوانده است و بوش پسر هم گفته بود: "این آقا اصلا درک درتسی از مفهوم ریاست‌جمهوری ندارد."دونالد ترامپ، مراسم تدفین مادر جورج بوش نمی رود
باربارا بوش روز چهارشنبه گذشته در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

قرار است مراسم خاکسپاری او فردا، شنبه، در هوستون تگزاس برگزار شود.

قرار است باراک اوباما و بیل کلینتون، روسای جمهوری سابق آمریکا در این مراسم حضور یابند.

لورا بوش، همسر جرج بوش پسر، میشل اوباما، همسر باراک اوباما و هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون، هر سه بانوان اول سابق آمریکا هم در این مراسم شرکت می‌کنند.

با وجود این، جیمی کارتر، رئیس جمهوری سابق آمریکا که خارج از ایالات متحده است از حضور در این مراسم عذرخواهی کرده است. روزالین، همسر آقای کارتر، هم که به تازگی عمل جراحی داشته قادر به حضور در این مراسم خاکسپاری نخواهد بود.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.