ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مصاحبه وکیل دونالد ترامپ با شبکه CNN جنجالی شد

مصاحبه وکیل دونالد ترامپ با شبکه CNN جنجالی شدرودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، در جریان یک مصاحبه تلویزیونی ادعا کرده است که "حقیقت حقیقت نیست."

آقای جولیانی استدلال می کرد که آقای ترامپ نباید در برابر بازرسانی که در مورد مداخله روسیه در انتخابات آمریکا تحقیق می کنند شهادت دهد، چون ممکن است در "تله دروغگویی تحت سوگند" بیافتد.

چاک تاد مجری برنامه "رو در رو با مطبوعات" در شبکه "ان بی سی" در واکنش گفت: "حقیقت حقیقت است." آقای جولیانی اما این موضوع را انکار کرد، و گفت دو روایت متفاوت از رویدادها با هم در رقابت هستند.

این اظهارات او تداعی گر ادعاهای بحث انگیز دستیاران دولت ترامپ درباره واقعیت است.

کلی ان کانوی دستیار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ماه ژانویه سال گذشته در همین برنامه (رودر رو با مطبوعات) گفته بود که کاخ سفید حق ابراز "واقعیت های جایگزین" را دارد که با این واکنش چاک تاد روبرو شد که: "واقعیت های جایگزین، واقعیت نیستند - کذب هستند."

این گفت و گو در برنامه "رو در رو با مطبوعات" با این سوال آقای تاد شروع شد که آیا تیم ترامپ سعی دارد جلوی شهادت دادن رئیس جمهور در مقابل تیم تحقیقات رابرت مولر، دادستان ویژه، که درباره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ تحقیق می کند را بگیرد.

آقای جولیانی گفت: "من زیر فشار شتاب نخواهم کرد تا شهادت دهد چون در آن صورت ممکن است به تله دروغگویی تحت سوگند بیافتد."

او افزود: "می گویید که او باید شهادت بدهد چون حقیقت را خواهد گفت و نباید نگران باشد، اما این حرف بچگانه است چون مساله روایت های افراد از حقیقت است. نه خود حقیقت."

آقای تاد پاسخ داد: "حقیقت حقیقت است." آقای جولانی جواب داد: "حقیقت حقیقت نیست."

آقای جولیانی سپس نکته مورد نظرش را تشریح کرد: اینکه اتهام کارشکنی در مسیر عدالت علیه رئیس جمهور بر پاشنه محاوره ای می گردد که او در فوریه سال ۲۰۱۷ با جیمز کومی مدیر وقت اف بی آی داشت و اینکه روایت آقای ترامپ از آن محاوره تفاوتی بنیادی با روایت آقای کومی دارد.

او گفت: "اگر شما نابغه هستید، بگویید حقیقت چیست! اعتبار این دو نفر یکی نیست. شما باید یکی را انتخاب کنید."

آقای ترامپ بعدا جیمز کومی را برکنار کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.