ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پزشک ویژه‌ی رئیس‌جمهور آمریکا، سلامت کامل ترامپ را تایید کرد

پزشک ویژه‌ی رئیس‌جمهور آمریکا، سلامت کامل ترامپ را تایید کردپزشک ویژه‌ی رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید که دونالد ترامپ در سلامت کامل به‌سر می‌برد.به گزارش وب‌سایت خبری ایندیپندنت، دکتر رونی جکسون (Ronny Jackson)، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «آزمایش‌های پزشکی رئیس‌‌جمهوری، در مرکز پزشکی بیمارستان نظامی والتر رید، سلامت کامل او را تأیید می‌کند. رئیس‌‌جمهوری از تندرستی عالی برخوردار است و من روز سه‌شنبه‌، گزارش‌های مربوطه را اعلام خواهم کرد».

دونالد ترامپ اکنون ۷۰ سال دارد و در زمان انتخاب خود در سال گذشته، مسن‌ترین رئیس‌جمهوری آمریکا بود که به کاخ‌سفید قدم گذاشت.

به گزارش ایندیپندنت، موضوع سلامت جسمانی دونالد ترامپ، از همان روز نخست انتخاب او مطرح بوده است. پزشک خصوصی او بارها گفته است که ترامپ، «سالم‌ترین فردی است که تاکنون در تاریخ آمریکا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب شده است».

با این حال، روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز، پیش از این گزارش کرده بود که ترامپ «عاشق غذاهای آماده و همبرگر است و روزانه دوازده کوکاکولای بدون شکر می‌نوشد».

ترامپ به بازی گلف علاقه‌ی شدیدی دارد و تنها چند ساعت کوتاه در شب‌ها می‌خوابد.

ترامپ، خود در گفت‌وگویی با نشریه‌ی نیویورک‌تایمز گفته است: «همه‌ی دوستان من که برای دویدن و نرمش به ورزشگاه‌ها می‌روند، استخوان‌های زانو یا کمرشان را جراحی کرده‌اند. آنها نوعی فاجعه‌ی پزشکی‌اند!»
منبع : cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.