ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنجال تازه رسوایی جنسی رئیس جمهور آمریکا + واکنش ترامپ

جنجال تازه رسوایی جنسی رئیس جمهور آمریکا + واکنش ترامپدونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار به گزارش نیویورک تایمز در مورد مایکل کوهن، وکیل شخصی خود واکنش نشان داده است. نیویورک تایمز روز گذشته گزارش کرد که آقای کوهن گفتگوی خود را با آقای ترامپ در مورد پرداخت حق السکوت به یک ستاره سابق مجله پلی بوی "مخفیانه" ضبط کرده است.
ترامپ شنبه ۳۰ تیر گفته که باورکردنی نیست که یک وکیل مکالمه با موکلش را ضبط کند. او چنین اقدامی را غیرقانونی دانسته و تاکید کرده که کار اشتباهی انجام نداده است.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
بنابر این گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، نوار این گفتگو در جریان یورش چند ماه پیش اف‌بی‌آی به محل اقامت و دفتر کار مایکل کوهن، ضبط شده و اکنون در اختیار بازرسان پلیس فدرال است.

نیویورک تایمز می‌گوید این گفتگو دو ماه قبل انتخابات سال ۲۰۱۶ صورت گرفته که طی آن آقای ترامپ پیروز شد و به کاخ‌سفید راه یافت.

این روزنامه آمریکایی نوشته محتوای این مکالمه مربوط به بحث میان آقای ترامپ و وکیلش مایکل کوهن بر سر این است که چه طور با "پرداخت حق‌السکوت" بر ماجرای رابطه جنسی میان آقای ترامپ و کارن مک دوگال "سرپوش" گذاشته شود.

وزارت دادگستری آمریکا چند ماه پیش و پس از طرح شدن چندین ادعا درباره پرداخت حق‌السکوت به زنانی که مدعی رابطه جنسی با آقای ترامپ هستند، تحقیقاتی را در این باره آغاز کرد.

مایکل کوهن اکنون به اتهام تخلف بانکی، فرار مالیاتی و نقض احتمالی قوانین انتخاباتی تحت تحقیقات قضایی است.

او بارها خود را وفادار به دونالد ترامپ خوانده اما اخیرا درباره احتمال همکاری او با رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ترامپ-روسیه گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.