ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سازمان سیا (CIA) آمریکا، یک سگ را اخراج کرد!

سازمان سیا (CIA) آمریکا، یک سگ را اخراج کرد!یک سگ بمب‌یاب که گمان می‌رفت بتواند با استفاده از مهارت‌های خود بمب‌های مختلف را کشف و جان تعداد زیادی از انسان‌ها را نجات دهد، به دلیل عدم رغبت به ادامه تمرین‌ها، از سازمان سیا اخراج شد.

به گزارش اسکای‌نیوز انگلیسی، یک توله سگ از نژاد لابرادور رتریور که برای طی دوره‌های آموزشی بمب‌یابی در اختیار کارشناسان سازمان سیا آمریکا قرار گرفته بود، چند هفته پس از آغاز تمرینات رغبت خود را به ادامه کار از دست داده و از ادامه تمرینات دست کشید.

پایگاه اینترنتی سازمان سیا اعلام کرد این سگ که از او با نام "لولو" یاد شده، در ابتدای تمرینات بسیار عالی ظاهر شد ولی با گذشت زمان انگیزه و توان او رو به کاهش گذاشت.

در مطبی که پایگاه اینترنتی سازمان سیا به این منظور منتشر کرده، آمده: «چند هفته پس از آغاز تمرینات لولو نشان داد علاقه‌ای به شناسایی بوی مواد منفجره ندارد. حتی زمانی که برای تشویق، به او غذا داده می‌شود و یا با او بازی می‌شد، او به وضوح علاقه‌ای به مشارکت از خود نشان نمی‌داد.»

سازمان سیا اعلام کرد از آنجا که توانایی‌های ذهنی و جسمی سگ‌های بمب‌یاب برای این سازمان در اولویت قرار دارد، تصمیم گرفته شد لولو از برنامه آموزشی بمب‌یابی کنار گذاشته شود.

هنوز مشخص نشده که آیا لولو واقعا توان کافی برای تشخیص بوها را نداشته یا عمدا خود را به تنبلی زده است ولی به نظر می‌رسد که این تنها انسان‌ها نیستند که از کار در شرایط پر فشار و مملو از استرس دل‌ خوشی ندارند و این موضوع درباره سگ‌ها نیز صدق کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.