ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دیوانه ایی بصورت عریان، به سوی مردم شلیک کرد و جان 4 نفر را گرفت

دیوانه ایی بصورت عریان، به سوی مردم شلیک کرد و جان 4 نفر را گرفتپلیس در ایالت تنسی در آمریکا اعلام کرد یک جوان مسلح صبح زود یکشنبه با مراجعه به یک اغذیه فروشی در حومه شهر نشویل، چهار نفر را کشته است. به گزارش پلیس، فرد مهاجم که در لحظه حمله تنها یک ژاکت سبز رنگ به تن داشت، دو نفر را در خارج از اغذیه فروشی هدف قرار داده و سپس به داخل رستوران رفته و به مشتریان و کارکنان آن تیراندازی کرده است.

او در نهایت به وسیله یکی از مجروحان حادثه خلع سلاح شده و از صحنه فرار کرده است. سه نفر از افرادی که هدف گلوله قرار گرفتند در صحنه حادثه جان باختند و نفر چهارم در بیمارستان جانش را از دست داده است. دو نفر نیز در این حمله که حدود سه و نیم بامداد رخ داد،مجروح شده اند.دیوانه ایی بصورت عریان، به سوی شلیک کرد و جان 4 نفر را گرفت
پلیس می گوید فرد مهاجم ۲۹ سال سن دارد و تراویس راینکینگ نام دارد.

پلیس به ساکنان مناطق اطراف محل حمله هشدار داده که مراقب باشند و در صورت مشاهده فرد مهاجم به نیروهای انتظامی خبر دهند.

جیمز شاو که به گفته پلیس موفق شده مهاجم را خلع سلاح کند، می گوید خودش را قهرمان نمی داند و به خاطر حفظ جانش با مهاجم درگیر شده است.

آقای شاو که از ناحیه دست به طور سطحی زخمی شده، زمانی که متوجه می شود سلاح فرد مهاجم از کار افتاده با او درگیر شده و پس از در اختیار گرفتن این مسلسل، آن را به پشت پیشخوان رستوران پرتاب می کند.

سلاح به جا مانده از فرد مهاجم مسلسل نیمه خودکار ای آر ۱۵ است که نمونه های مشابه آن به تازگی در حمله به مدرسه ای در فلویدا و یک کنسرت در لاس وگاس مورد استفاده قرار گرفته بودند.
منبع : cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.