ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آمریکا از هم‌پیمانانش خواست به مواضع دولت سوریه حمله نکنند

آمریکا از هم‌پیمانانش خواست به مواضع دولت سوریه حمله نکنندآمریکا به هم‌پیمانان ائتلاف ضد داعش هشدار داده است که این ائتلاف باید فقط بر مبارزه با نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی تمرکز کند، و نه نیروهای حامی حکومت سوریه.

در این باره یک سخن‌گوی پنتاگون به خبرنگاران گفت که هدف آمریکا از عملیات نظامی در سوریه و عراق "مبارزه با داعش بوده است و فقط مبارزه با داعش."

هفته پیش هم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یک برنامه سری سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای رساندن کمک و اسلحه به شورشی‌های مخالف بشار اسد را متوقف کرد.

این کمک‌رسانی از سال ۲۰۱۳ و در دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما آغاز شد و تلاشی بود برای افزایش فشار بر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، تا از قدرت کنار برود.

مقام‌های آمریکایی هفته پیش با تایید توقف این برنامه سری سیا، گفتند که این تصمیم بیش از یک ماه پیش گرفته شده و بخشی از تلاش‌ها برای بهبود روابط با روسیه بوده است.

روسیه در شش سالی که از جنگ داخلی در سوریه می‌گذرد، از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه حمایت کرده است.

برآورد می‌شود که در طول این جنگ حدود نیم میلیون نفر کشته و ۱۱ میلیون نفر آواره شده باشند.

اخیرا و بعد از این‌که به یک گروه از نیروهای ضد بشار اسد که عضو ائتلاف ضد داعش آمریکا بود گفته شد که بر مبارزه با نیروهای داعش تمرکز کنند و نه نیروهای وفادار به حکومت سوریه، این گروه از ائتلاف جدا شد.

سرهنگ رایان دیلون، سخن‌گوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا، گفته است که این گروه "به طور یک‌جانبه و بدون اجازه یا هماهنگی با آمریکا یا ائتلاف"، بیرون یک منطقه ویژه گشت زده است و "درگیر فعالیت‌هایی شده است که بر مبارزه با داعش تمرکز نداشت".
منبع : BBC News
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.