ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قهوه فروشی معروف استارباک از دو مرد سیاهپوست عذرخواهی کرد

قهوه فروشی معروف استارباک از دو مرد سیاهپوست عذرخواهی کردقهوه فروشی زنجیره ای استارباکس از دو مرد سیاه پوست که هفته پیش در یکی از فروشگاه هایش در آمریکا بازداشت شدند، عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی از این دو مرد که پنجشنبه در یکی از فروشگاه های استارباکس در فیلادلفیا بازداشت شدند، پس از انتقاد گسترده از این کار در شبکه های اجتماعی صورت گرفت.

تصاویر ویدیویی منتشر شده در توییتر نشان می دهد پلیس به سراغ دو مرد سیاه پوست در فروشگاه رفته، آنها را دستبند زده و از فروشگاه خارج کرده است.قهوه فروشی معروف استارباک از دو مرد سیاهپوست عذرخواهی کرد
این دو پس از آن بازداشت شدند که مدیریت فروشگاه به آنها گفته بود که به خاطر عدم سفارش قهوه و خوراکی باید فروشگاه را ترک کنند.

ولی آنها در پاسخ گفتند منتظر دوستشان هستند و از ترک مغازه خودداری کردند.
این ویدیو تاکنون بیشتر از ۹ میلیون بار در شبکه های اجتماعی دیده شده و کاربران نحوه خارج کردن این دو نفر از فروشگاه را نژادپرستانه عنوان کرده اند.

همزمان، تعدادی از معترضان به این رفتار یکشنبه در برابر فروشگاه مورد تجمع کردند.

ریچارد راس، رییس پلیس فیلادلفیا گفته است کارکنان فروشگاه از این دو نفر را به ایجاد مزاحمت شکایت کرده بودند و به همین خاطر نحوه برخورد پلیس با آنها مشکلی ندارد.

اما کوین جانسون، مدیرعامل استارباکس نحوه برخورد با این دو نفر را اشتباه دانسته و گفته تماشای ویدیوی بیرون کردن آنها از فروشگاه مشکل است.

آقای جانسون با عذرخواهی از این دو گفته تلاش می کند این برخورد جبران شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.