ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

زن آمریکایی، با 2 فرزندش ازدواج کرد!

زن آمریکایی، با 2 فرزندش ازدواج کرد!روابط میان والدین و فرزندان در جوامع گوناگون و حتی در میان خانواده‌های مختلف متفاوت است. این تفاوت‌ها گاهی به قدری شگفتی‌ساز وعجیب هستند که بعضی وقت‌ها جهان را به حیرت فرو می‌برد. پاتریشیا اسپان یکی از مادرانی است که روابط عجیب او با فرزندانش خبرساز شده است چرا که وی در سال‌های اخیر دوبار با فرزندان خود ازدواج کرده است.

پاتریشیا از ازدواج اول خود صاحب سه فرزند شد: یک دختر و دو پسر. خانم اسپان به دلایل نامشخصی قیمومیت فرزندان خود را از دست داد و فرزندان او با پدربزرگ و مادربزرگ پدری خود زندگی کردند. با اینحال حدود دو سال پیش پاتریشیا و دخترش میستی یکدیگر را بعد از مدتها ملاقات کردند.

پاتریشیا برای ازدواج با دخترش به لحاظ قانونی مشکلی نداشت، چرا که با وجودی که وی مادر بیولوژیکی میستی بود، اما در گواهی تولد میستی نام وی به عنوان مادر درج نشده است. پاتریشیا در هنگام ازدواج با دخترش از نام فامیل خودش و دخترش استفاده نکرد و نام فامیلی جدیدی برای خود و دخترش که همسرش نیز به شمار می‌رفت برگزید.
میستی
پس از برملا شدن این ماجرا و در پی تحقیقات پلیس بر روی جزییات آن مشخص شد که این اولین باری نبوده که پاتریشیا با فرزند خود پیوند ازدواج بسته است. در سال ۲۰۰۸ میلادی نیز وی با یکی از فرزندان پسرش که در آن زمان ۱۸ سال داشته ازدواج کرده و سپس در سال ۲۰۱۰ میلادی از او طلاق گرفته بود.
میستی سپتامبر امسال برای پایان دادن به ازدواج برگه‌های طلاق را امضا کرد. وی دلیل جدایی را «اغفال» و «زنای با محارم» ذکر کرده است. میستی مدعی است که پیش از ازدواج آن دو، مادرش به وی گفته بود که در این باره با سه وکیل مشورت کرده است و متوجه شده که این مساله ایراد قانونی ندارد.

یک دادگاه منطقه‌ای پاتریشا را به «فریب در ازدواج» محکوم کرده است و او از سوی قاضی به ۱۰ سال زندان تعلیقی محکوم شده است اما تا زمانی که میستی مجددا به داگاه مراجعه و علیه مادرش اعلام جرم نکند، وی زندانی نخواهد شد. او همچنین به مدت دو سال تحت نظارت خواهد بود.

این مادر ۴۳ ساله و دختر ۲۵ ساله‌اش همچنین از سوی دادگاه ملزم به پرداخت جریمه ۱۰۰۰۰ دلاری /613,750,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به جرم زنای با محارم شدند.
معرفی ایالت اکلاهما (Oklahoma)
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.