ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افشاگری وکیل شخصی دونالد ترامپ / آیا ترامپ برای پیروزی در انتخابات از روسیه کمک گرفته است؟

افشاگری وکیل شخصی دونالد ترامپ / آیا ترامپ برای پیروزی در انتخابات از روسیه کمک گرفته است؟وکیل شخصی دونالد ترامپ که حالا مدتی است با رئیس‌جمهور آمریکا فاصله گرفته، ادعا کرده که آقای ترامپ از دیدار اعضای ارشد ستادش با یک وکیل روس بانفوذ خبر داشته است. روس‌ها در این جلسه به حلقه نزدیکان دونالد ترامپ پیش‌نهاد کمک دادند.

مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ که در سال‌های گذشته عملا کارچاق‌کن آقای ترامپ بوده، حالا مدعی شده است که در حضور او، پسر بزرگ‌تر دونالد ترامپ به آقای ترامپ درباره این جلسه گفته بوده است.

طبق گزارش‌ها آقای کوهن قصد دارد همین را برای تحقیقات ویژه درباره ادعای دخالت روسیه هم رسما شهادت دهد. بعد از انتشار این گزارش دونالد ترامپ باز هم انکار کرد که درباره این جلسه خبر داشته است.
Natalia Veselnitskaya
Veselnitskaya
*تصویری از ناتالیا وسلنیتسکایا، زن مرموز روس.
در جلسه مورد نظر در ماه ژوئن که در برج ترامپ در نیویورک برگزار شد، پسر او، دونالد ترامپ جونیور، دامادش، جارد کشونر، رئیس وقت ستاد انتخاباتی‌اش، پل مانافورت، و یک وکیل بانفوذ روس، ناتالیا وسلنیتسکایا، حضور داشته‌اند.

این جلسه بعد از آن برگزار شد که یک میانجی روس با پسر دونالد ترامپ تماس گرفت و وعده داد محتویاتی در دست دارد که هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ۲۰۱۶ و رقیب دونالد ترامپ، را در معرض اتهام ارتکاب جرم قرار می‌دهد.

حالا دونالد ترامپ درباره ادعای جدید وکیل شخصی سابقش توییت کرده است: "به نظر من این‌طور می‌آید که انگار یک نفر دارد تلاش می‌کند داستان از خودش بسازد تا خودش را از یک مانع سر راه نجات دهد."
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
سی‌ان‌ان و ان‌بی‌سی، دو شبکه خبری عمده در آمریکا، گزارش داده‌اند که مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، هیچ سندی در دست ندارد که این ادعایش را ثابت کند اما قصد دارد این ادعا را در تحقیقات زیرنظر بازرس مولر مطرح کند.

رودی جولیانی، که در حال حاضر یکی از وکلای شخصی دونالد ترامپ است، گفته که ادعای آقای کوهن "موثق نیست".

آقای جولیانی گفته است "چه کسی به وکیلی که صدای موکل خودش را ضبط می‌کند، اعتماد می‌کند؟"

در روزهای گذشته معلوم شد که آقای کوهن صدای آقای ترامپ را ضبط کرده بوده در حالی که داشته درباره پرداخت پول به یک مدل سابق مجله پلی‌بوی حرف می‌زده است.

طبق گزارش‌ها این نوارهای ضبط‌شده در یورش اف‌بی‌ای، پلیس فدرال آمریکا، به املاک آقای کوهن در نیویورک به دست آمده است.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکید می‌کند که هیچ کار اشتباهی نکرده است.

مایکل کوهن که قبلا گفته بود حاضر است برای دونالد ترامپ گلوله بخورد، اخیر در مصاحبه‌ای گفت که وفاداری او به خانواده‌اش و بعد به کشورش، نسبت به دونالد ترامپ اولویت دارد.

این حرف‌های کارچاق‌کن سابق دونالد ترامپ به این گمانه‌زنی‌ها دامن زد که او احتمالا می‌خواهد با تحقیقات جاری درباره "دخالت روسیه در انتخابات" همکاری کند هرچند هنوز هیچ شواهدی در این باره در دست نیست.

گزارش شده است که آقای کوهن بابت احتمال کلاه‌برداری بانکی و مالیاتی تحت پی‌گرد باشد؛ و همین‌طور بالقوه بابت نقض قوانین انتخاباتی؛ ولی او تا کنون رسما به هیچ‌کدام از این موارد متهم نشده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.