ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای خانم دموکراتی که همکاران مردش را آزار جنسی می داد!

ماجرای خانم دموکراتی که همکاران مردش را آزار جنسی می داد!در پی بالاگرفتن اتهام‌های آزار جنسی علیه کریستینا گارسیا، سومین کارمند سابق این نماینده دموکرات مجلس ایالت کالیفرنیا هم او را متهم به سوء‌رفتار در محل کار کرده است. این همکار سابق خانم گارسیا می‌گوید دو روز پس از این که درخواست رئیس‌اش برای شرکت در یک بازی تفریحی که با بوسیدن همراه است موسوم به (چرخش بطری/بطری‌بازی) را رد کرده، اخراج شده است.

این بازی یک سرگرمی گروهی است که معمولاً در مهمانی‌های خودمانی اجرا می‌شود؛ در این بازی، همه افراد دایره‌وار می‌نشینند و یک بطری در وسط جمع قرار داده می‌شود. سپس افراد به نوبت بطری را می‌چرخانند و سر بطری پس از اتمام چرخش به سمت هرکسی که ایستاد او و چرخاننده بطری همدیگر را باید ببوسند.

دیوید جان کرنیک، از کارمندان سابق خانم گارسیا، می‌گوید قضیه مربوط به سال ۲۰۱۴ است و او در همین رابطه شکایتی به دادگاه ارایه کرده است. آقای کرنیک می‌گوید در پی این واقعه خانم گارسیا او را به علت نافرمانی از رئیس‌اش توبیخ و دو روز بعد اخراج کرده است. این در حالی است که خانم گارسیا همه اتهام های قبلی را رد کرده است. با وجود این، او به طور داوطلبانه مقام خود را ترک کرده و اکنون در وضعیت "مرخصی بدون حقوق" قرار دارد.

آقای کرنیک می‌گوید خانم گارسیا این کار را در جریان یک مهمانی خیریه مرتکب شده و در گوشه‌ای از پیشخوان میکده او را به شرکت در "بطری‌بازی" آن هم در اتاق خودش در هتل دعوت کرده است.

او می‌گوید بعد از این ماجرا خانم گارسیا در توبیخی کتبی آقای کرنیک را به نافرمانی متهم می‌کند و دو روز بعد هم او را اخراج می‌کند.

او تجربه کار کردن با این نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا را "پراسترس" توصیف کرده و می‌گوید خانم گارسیا در حین کار از الفاظ رکیک استفاده می‌کرده و درباره موضوعات نامناسب با او صحبت می‌کرده است.ماجرای خانم دموکراتی که همکاران مردش را آزار جنسی می داد!
خانم گارسیا که مجله تایم عکس او را در کنار زنان برجسته جنبش #من‌هم (#می‌تو) چاپ کرده بود، نخستین بار از سوی دانیل فیرو، یکی دیگر از کارمندان سابقش به آزارجنسی متهم شد.

دانیل فیرو مدعی است خانم گارسیا در حالت مستی و در حاشیه یک مسابقه فوتبال آمریکایی در سال ۲۰۱۴، باسن او را گرفته و تلاش کرده دستش را میان پاهای او ببرد.

آقای فیرو که در آن زمان ۲۵ سال داشته می‌گوید این اتفاق را در همان زمان و بلافاصله گزارش نکرده است.

پس از طرح این اتهام، خانم گارسیا ابتدا واکنشی انکارکننده بروز داد و گفت اصلا چنین چیزهایی را به یاد نمی‌آورد و "چنین رفتارهایی اصولا همسو با ارزش های اخلاقی" او نیست.

اما با بالاگرفتن اتهام‌ها و اضافه شدن همکاران دیگر او به جمع مدعیان، خانم گارسیا در توییتر نوشت که به صورت داوطلبانه و بدون حقوق مقام خود را ترک کرده و به مرخصی می‌رود.

او همچنین نوشت: "هر اتهام آزارجنسی باید جدی گرفته شود."

اتهام‌های خانم گارسیا، عضو مجلس نمایندگان ایالت کالیفرنیا، در حالی علنی شده است که خود او هم چندی پیش در گفتگو با نیویورک‌تایمز از تجربه شخصی‌اش به عنوان یک قربانی آزارجنسی سخن گفته بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.