ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تندباد دریایی عظیم ایرما و تخلیه حدود 6 میلیون آمریکایی از فلوریدا!

تندباد دریایی عظیم ایرما و تخلیه حدود 6 میلیون آمریکایی از فلوریدا!با نزدیک شدن توفند دریایی (تندباد دریایی) ایرما به سواحل فلوریدا، مقام‌های این ایالت آمریکا از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از سکنه بخش‌های جنوبی فلوریدا خواسته‌اند که منازل خود را تخلیه و به جای امن پناه ببرند.

تصاویر هوایی از اتوبان‌های جنوب فلوریدا در ساعات پایانی عصر جمعه صدها هزار اتومبیل را نشان می‌دادند که از بیم این توفند که اکنون به بیشترین میزان قدرت خود رسیده، به سوی شمال ایالت سرازیر شده‌اند.

هواشناسان پیش بینی می‌کنند که توفند دریایی ایرما پیش از رسیدن به سواحل فلوریدا باز هم قدرت بیشتر بگیرد و با قرار گرفتن در طبقه بندی ۵ که حداکثر توان یک توفند است سواحل فلوریدا را در هم بکوبد.

رئیس ستاد بحران فلوریدا با هشدار به ساکنان مناطقی که در مسیر پیش‌بینی شده ایرما قرار دارند گفته: "این هیولا هر کس که از سر راهش کنار نرفته باشد را خواهد کشت."

توفند دریایی ایرما هم اکنون بروی مناطقی از شبه جزیره کوبا است و انتظار می‌رود بامداد یکشنبه به فلوریدا برسد و یا شاید با تغییر مسیر از ایالت‌های جنوبی مجاور فلوریدا همچون کارولینا یا جرجیا سر درآورد.

ایرما پیش از این با ایجاد ویرانی گسترده در جزایر کارئیب به باهاما رسید اما در کمال شگفتی با اندکی تغییر مسیر، خسارت جدی به باهاما وارد نکرد و از کنار آن عبور کرد.

همزمان در بخش‌های شرقی دریای کارائیب، جزایری چون باربودا که ایرما تقریبا آن را به طور کامل ویران کرده، اهالی یک بار دیگر خود را برای مقابله با توفند دیگری به نام هوزه آماده می‌کنند.

در ساعات پایانی عصر جمعه، مقام‌های جزیره باربودا اعلام کردند که عملیات تخلیه ساکنان این جزیره پیش از رسیدن توفند هوزه، به طور کامل صورت گرفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.