ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای هشتمین بار متهم به آزار جنسی یک زن شد!

رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای هشتمین بار متهم به آزار جنسی یک زن شد!یک زن مترجم در گفتگوهای اختصاصی با سی‌ان‌ان (CNN) و بی‌بی‌سی از تجربه "تلخ" خود در سال ۲۰۰۴ گفته و فاش کرده که آن سال در جریان یک جلسه، جورج اچ‌دبلیو بوش، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، دو بار باسن او را فشرده است.

این مترجم که نخواسته به علت حساسیت شغلی‌اش نامش فاش شود، می‌گوید در آن هنگام که مصادف بود با اواخر دور اول ریاست‌جمهوری جورج دبلیو بوش، در اسپانیا حزب خوزه زاپاترو به قدرت رسیده بود و اسپانیا به طور ناگهانی همه نیروهای خود را از عراق فراخوانده بود که این مساله باعث کدورت میان کاخ‌سفید و دولت اسپانیا شده بود.
زندگینامه (بیوگرافی) جورج بوش پدر (George H W Bush) چهل‌و‌یکمین رئیس جمهور آمریکا
آن طور که این مترجم می‌گوید در چنین ایامی، بوش پدر برای شکار به اسپانیا سفر کرده بوده و او به همراه هیاتی از سوی خوزه بونو مارتینز، وزیر دفاع وقت اسپانیا، برای اهدای هدیه (دو قبضه تفنگ شکار) به محل اقامت رئیس جمهور سابق آمریکا رفته بوده است.

اگر چه این زن مترجم محتوای این جلسه را به دلیل "محرمانه بودن" فاش نکرده اما گزارش‌های رسانه‌ها نشان می‌دهد که وزیر دفاع اسپانیا با ارسال این هدایا برای بوش پدر امیدوار به وساطت او برای بهبود روابط میان مادرید و واشنگتن بوده است.

در جریان این دیدار بوده که به گفته این زن مترجم، در پایان جلسه جورج بوش پدر اصرار می‌کند که او هم برای گرفتن عکس یادگاری در کنارش بایستد؛ کاری که به گفته این زن مترجم "مرسوم" نبود.

"ابتدا فکر کردم اشتباهی باسن مرا گرفته اما وقتی برای بار دوم این کار را کرد فهمیدم که عمدی در کار بوده است."

این مترجم، هشتمین زنی است که جورج بوش پدر را به آزار جنسی متهم می‌کند.

داستان این زن مترجم بسیار مشابه دیگر اتهام‌هایی است که در چند هفته گذشته علیه جورج بوش پدر طرح شده است و در تمامی آنها زنان از "لمس بدون اجازه و مناسب بدن‌شان" توسط رئیس جمهور سابق آمریکا شکایت کرده‌اند.

چهار روز پیش (۱۳ نوامبر) هم رازلین کاریگن به مجله تایم گفته بود در سال ۲۰۰۳ و زمانی که او تنها ۱۶ سال داشته، جورج بوش پدر باسن او را به "نحو ناشایستی" لمس کرده بوده است.

"او دستش را روی باسنم گذاشت و آن را حسابی و محکم فشرد."

روز گذشته (پنجشنبه) هم شبکه خبری سی‌ان‌ان داستان زن ۵۵ ساله‌ای را گزارش کرد که می‌گفت جورج بوش پدر در سال ۱۹۹۲ به طور "نامناسبی" بدن او را لمس کرده است.

ماه گذشته (اکتبر)، سخنگوی رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جیم مک‌گرتث، رسما پذیرفت که جورج بوش پدر "عادت دست زدن به باسن زنان" را داشته و البته "نیت" او از این کار "آزار دادن افراد" نبوده است.

آقای مک‌گرتث در آن بیانیه، بیماری و کهولت سن آقای بوش و نشستن او روی ویلچر و افتادن دست او در هنگام عکس گرفتن را علت وقوع بعضی از این اتفاقات دانسته بود اما آن طور که این مترجم می‌گوید در هنگام آن عکس آقای بوش کنار او ایستاده بود؛ مشابه عکسی که خانم کاریگن از آن سخن به میان آورده است.

آقای بوش از حدود سال ۲۰۱۲ شروع به استفاده از ویلچر کرده است.

"او روی ویلچر نبود. ما در مقابل یک شومینه ایستاده بودیم. من بیشتر از آن که ناراحت شده باشم، عصبانی بودم. از این که نمی‌توانم لب به اعتراض باز کنم. در آن زمان به خودم می‌گفتم او این کار را کرد چون می‌داند که من نمی‌توانم دهانم را باز کنم."

"من چگونه می‌توانستم در آن لحظه در حضور وزیر دفاع لب به اعتراض باز کنم؛ در فضایی که جلسه سنگین بود و به علت فراخوانی سربازان اسپانیایی از عراق، رابطه میان کاخ‌سفید و دولت سوشیالیست روی کار آمده تیره شده بود."

سخنگوی دفتر رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره این اتهام اخیر واکنشی نشان نداده است اما روز دوشنبه که گزارش نشریه تایم درباره خانم کاریگن منتشر شد، دفتر جورج بوش پدر در اطلاعیه‌ای تصریح کرده بود که: "رئیس‌جمهور هرگز آگاهانه و با قصد آزار و اذیت کسی اقدامی نکرده، هر چند، یک بار دیگر مراتب عذرخواهی خود را از همه کسانی که در هنگام عکس یادگاری گرفتن با او آزرده خاطر شده‌اند، اعلام می‌دارد."
منبع : BBC - cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.