ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افشای رابطه جنسی دونالد ترامپ با یکی از خدمتکارانش!

افشای رابطه جنسی دونالد ترامپ با یکی از خدمتکارانش!ماجرای جنجالی رابطه احتمالی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با یکی از خدمتکارانش در برج ترامپ وارد مرحله جدیدی شده است.

بعد از اینکه رسانه های آمریکایی خبر دادند که یکی از نگهبانان سابق برج ترامپ ادعا کرده ترامپ فرزندی از رابطه با یکی از خدمتکارانش دارد، حالا دینو ساجدین دربان سابق برج ترامپ در این خصوص واکنش نشان داده است.افشای رابطه جنسی دونالد ترامپ با یکی از خدمتکارانش!
به گزارش رسانه های آمریکایی دینو ساجدین (Dino Sajudin) در سال ۲۰۱۵ میلادی طی توافقی با رسانه «نشنال انکوایرر (The National Enquirer)» پذیرفته در ازای فاش نکردن این ماجرا و فروش اختصاصی این ماجرا به نشنال انکوایرر مبلغ ۳۰ هزار دلار /2,010,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دریافت کند.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
آقای ساجدین روز ۱۲ آوریل در گفتگو با بازفید گفت: «امروز من مطلع شدم توافقی که با نشنال انکوایرر برای عدم انتشار این ماجرا داشتم از سوی رسانه‌ها منتشر شده است.» ساجدین در بیانیه‌ای که در اختیار بازفید قرار داده می‌گوید: «تایید می‌کنم زمانی که در برج ترامپ (در دهه ۱۹۸۰) مشغول به کار بودم، به من گفته بودند کاری به کار آن خدمتکار نداشته باشم چرا که با ترامپ رابطه داشته و از این رابطه یک فرزند هم دارد.»

در این گزارش‌ها اسمی از این خدمتکار و بچه‌اش برده نشده و ادعای ساجدین نیز به طور رسمی تایید نشده است.

بیانیه این دربان زمانی منتشر شد که آسوشیتدپرس و نیویورکر روز پنجشنبه ۱۲ آوریل در گزارشی از توافق ۳۰ هزار دلاری ساجدین و «نشنال انکوایرر» در سال ۲۰۱۵ میلادی خبر دادند. ای پی و نیویورکر می‌گویند: «طبق توافق، اگر ساجدین، در خصوص جزئیات توافق حرفی بزند، باید یک میلیون دلار جریمه بپردازد.»

رسانه نشنال انکوایرر البته این اظهارات آقای ساجدین را تایید نکرده است. گفتنی است طبق نظرسنجی که سی‌ان‌ان در مارس ۲۰۱۸ انجام داد، ۵۶ درصد مردم آمریکا بر این باورند رسانه «نشنال انکوایرر» به نفع ترامپ فعالیت می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.