ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتشار عکسی از ترامپ در سفر انگلیس، جنجال به پا کرد

انتشار عکسی از ترامپ در سفر انگلیس، جنجال به پا کردانتشار تصویری از رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفر به انگلیس جنجال به پا کرد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. او در بازدید از سکونتگاه نخست‌وزیری، با تکبر روی صندلی وینستون چرچیل لم داد!

به نوشته روزنامه میرر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با گرفتن ژستی متکبرانه روی صندلی وینستون چرچیل که نخست‌وزیر دوران جنگ انگلیس بود، جنجال به پا کرد. منتقدان که ترامپ را بابت یک سری اشتباهات دیپلماتیک مورد انتقاد قرار می‌دهند، تاکید دارند او در جایگاهی نیست که بخواهد روی صندلی چرچیل بنشیند.
Donald Trump
انتشار تصویری از رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفر به انگلیس جنجال به پا کرد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. او در بازدید از سکونتگاه نخست‌وزیری، با تکبر روی صندلی وینستون چرچیل لم داد!
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
mirror.co.uk گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا انگلیس را تحقیر، روابط ویژه را تضعیف و به ملکه بی‌احترامی کرده است. یکی از قانونگذاران حزب کارگر انگلیس گفت: دیدن تصویری از دونالد ترامپ که روی صندلی چرچیل نشسته است، نه تنها برای بسیاری از انگلیسی‌هایی که ترامپ را بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا می‌دانند، قابل هضم نیست بلکه انگلیسی‌ها معتقدند که او در حدی نیست که با رهبر دوران جنگ ما که کشورمان را از تاریکترین برهه زمانی نجات داد، مقایسه شود.

یک قانونگذار دیگر از حزب کارگر تاکید کرد: حین جنگ جهانی دوم زمانی که ما مبارزه می‌کردیم و نژادپرستی و فاشیست را شکست می‌دادیم، چرچیل تجلی بهترین انگلیسی بود. با توجه به اقدامات و اظهارات نفرت‌انگیز ترامپ، او حتی لایق آن نیست که به مجسمه چرچیل نگاه بیندازد، چه برسد که جای او بنشیند.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید تصویر نشستن ترامپ روی صندلی چرچیل در سکونتگاه نخست‌وزیر انگلیس را منتشر کرده بود. چرچیل جزو سیاستمدارانی است که از سوی ترامپ تجلیل شده بود.
Germany Rose Monday Carnival 2018
A float at the Rose Monday parade in Mainz depicts North Korean leader Kim Jong-un and US President Donald Trump in their underwear and comparing the size of their missiles Ralph Orlowski/Reuters
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.