ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دعوت غیرمنتظره دونالد ترامپ، از پوتین برای سفر به آمریکا!

دعوت غیرمنتظره دونالد ترامپ، از پوتین برای سفر به آمریکا!خبر دعوت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود برای سفر به آمریکا و ملاقات در کاخ سفید مقامات دو کشور را غافلگیر کرده است.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت که مسکو از ملاقات‌های بیشتر ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ استقبال می‌کند امادعوت نامه رسمی را ندیده است. روز گذشته سارا هاکابی سندرز، سخنگوی کاخ‌سفید گفت که در دیدار ترامپ و پوتین در هلسینکی پایتخت فنلاند، رئیس‌جمهوری آمریکا از جان بولتون، مشاور امنیت ملی خود خواسته مقدمات دعوت از آقای پوتین را برای سفر به واشنگتن آغاز کند.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
آن طور که خانم سندرز نوشته این سفر برای پاییز امسال در نظر گرفته شده است. این خبر مقامات آمریکایی را هم غافلگیر کرد؛ دن کوتس، مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا که نظارت بر شانزده دستگاه اطلاعاتی را بر عهده دارد نیز همزمان با بقیه شهروندان آمریکایی خبر این دعوت را شنید.
او که در یک برنامه زنده تلویزیونی بود که این خبر را شنید و با خنده گفت: "خبر نداشتم، باید ملاقات جالبی باشد." این در حالی است که هنوز واکنش‌‎های منفی به دیدار روز دوشنبه آقای ترامپ با آقای پوتین در هلسینکی ادامه دارد.

چاک شومر رهبر اقلیت دمکرات سنا در بیانیه‌ای نوشت: "تا زمانی که جزئیات آنچه که در دو ساعت ملاقات هلسینکی گذشته، مطلع نشویم، رئیس جمهور نباید هیچ تعامل دو نفره‌ای با پوتین داشته باشد، نه در ایالات متحده، نه در روسیه نه در هیچ کجای دیگر."
بیوگرافی (زندگینامه) ولادیمیر پوتین، سیاستمدار قدرتمند روسیه
منبع : BBC
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.