ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ریزش ناگهانی پل عابر پیاده جان 4 آمریکایی را گرفت

ریزش ناگهانی پل عابر پیاده جان 4 آمریکایی را گرفتفرو ریختن یک پل عابر پیاده روز پنج‌شنبه در شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا، علاوه بر به دام انداختن شماری از عابران و خودروها، دست‌کم 4 کشته و تعدادی زخمی نیز بر جای گذاشت. این پل در نزدیکی دانشگاه بین‌المللی فلوریدا قرار داشت و این دانشگاه را به شهر سوئیت‌واتر متصل می‌کرد.

با وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی و امداد در محل حاضر شده و با بالارفتن از خرابه‌های پل درصدد کمک به مردم و درمان زخمی‌ها برآمدند. بنا بر اعلام مقامات محلی چندین زخمی این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند. در زمان سقوط این پل که ۹۵۰ تن وزن داشت، دست‌کم سه خودرو در زیر آن در حال حرکت بودند.

تحقیقات دربارۀ علت وقوع این حادثه آغاز شده و پلیس میامی به مردم هشدار داده است که از این محل دور شوند. این پل که به گونه‌ای طراحی شده بود تا بتواند در مقابل طوفانهایی با قدرت تخریب ۵ مقاومت کند و بیش از ۱۰۰ سال نیز دوام داشته باشد، شنبۀ گذشته در این محل نصب شد.

شرکت سازندۀ پل در بیانیه‌ای با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و اشاره به این موضوع که در طول چهل سال فعالیت این شرکت هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است، اعلام کرد مشغول همکاری با مقامات برای یافتن علت سقوط این پل است.ریزش ناگهانی پل عابرپیاده جان 4 آمریکایی را گرفتریزش ناگهانی پل عابرپیاده جان 4 آمریکایی را گرفتریزش ناگهانی پل عابرپیاده جان 4 آمریکایی را گرفت
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.