ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دزدی از یک رستوران پر از پلیس در آمریکا خبرساز شد

دزدی از یک رستوران پر از پلیس در آمریکا خبرساز شدواکنش پلیس به یک تبهکاری از این سریع تر نمی شد. دزدان جوانی که برای سرقت به یک رستوران رفتند خیلی زود ناکام شدند.

به گزارش آسوشیتد پرس، دو مرد جوان که قصد سرقت پول یک بار در بیرون از شهر بالتیمور را داشتند، خبر نداشتند که بیشتر مشتریان بار، یک گروه پلیس هستند که برای جشن بازنشستگی یکی از همکارانشان دور هم جمع شده اند؛ پلیس هایی که بعد از ساعت کاری با لباس شخصی در مراسم حضور داشتند.دزدی از یک رستوران پر از پلیس در آمریکا خبرساز شد
روزنامه محلی «بالتیمور سان» نوشته است در شهر «وودلان» در حاشیه بالتیمور، دو مرد با نشان دادن تفنگ، از صندوقدار بار طلب پول کردند غافل از این که همان بغل یک گروه پلیس در حال جشن بازنشستگی یکی از همکارانشان بودند.

افسران پلیس خیلی زود دو دزد را دنبال و دستگیر کردند.

«شان وینسون» سخنگوی اداره پلیس بخش بالتیمور گفت جوزف مک اینیس ۲۱ ساله، و تایری مک کُوی ۲۲ ساله، به دزدی، استفاده از اسلحه برای سرقت و جرم های دیگر متهم خواهند شد.

به گزارش «بالتیمور سان» در پرونده دادگاه آنها نام وکیل مدافعی هنوز برده نشده است.

صاحب بار «مانهنز پاب» (Monaghan’s Pub) گفت: «عجیب است که کسی بخواهد اینجا سرقت کند، چون دفتر کلانتری آن سوی خیابان است.»

سخنگوی اداره پلیس بخش بالتیمور گفت مهمانی بازنشستگی برای گروهبان دیوید نرال بود که از سال ۱۹۸۸ برای اداره پلیس حوزه آنها کار کرده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.