ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قاتل قاضی آمریکایی، در 83 سالگی اعدام شد

قاتل قاضی آمریکایی، در 83 سالگی اعدام شدجرم "والتر لروی مودی" این بود که با ارسال چند بمب پاکتی باعث کشته شدن دو نفر، از جمله یک قاضی ایالتی شده بود. مقامات مسئول در ایالت آلابامای آمریکا او را که به ۸۳ سالگی رسیده بود با تزریق سم اعدام کرد. این خبر را دفتر خانم کی الن آیوی، از حزب جمهوریخواه آمریکا و فرماندار آلاباما، اعلام کرد.

براساس اطلاعیه فرماندار آلاباما، مودی پنج‌شنبه ۱۹ آوریل در ساعت ۸ و ۴۲ دقیقه شب به وقت محلی در زندان آرتمور اعدام شد. او پیش از اجرای حکم اعدام از حق خود برای ادای آخرین کلام و وصیت چشم پوشید. شروع تزریق سم به او در ساعت ۸ و ۱۶ دقیقه شب به وقت محلی بود.

به گفته مقامات آمریکایی: مودی در سال ۱۹۸۹ با ارسال بمب پاکتی برای یک قاضی در آلاباما موجب کشته شدن وی و مجروح شدن همسر وی شده بود.

یک وکیل دادگستری سیاهپوست از ایالت جورجیا نیز با دریافت یک بمب پاکتی که مودی برایش فرستاده بود به قتل رسیده بود.

دو بمب پاکتی دیگر که توسط مودی برای افرادی دیگر پست شده بود کشف شده و منفجر نشدند.

پلیس آمریکا مودی را در سال ۱۹۹۰ دستگیر کرد. او یک سال بعد از آن به ۷ بار حبس ابد باضافه ۴۰۰ سال زندان محکوم شد. دادگاهی دیگر در سال ۱۹۹۶ او را به اعدام محکوم کرد.

به گزارش "مرکز اطلاعاتی مجازات اعدام" (Death Penalty Information Center) مودی سالمندترین محکومی است که از زمان ازسرگیری اجرای احکام اعدام در سال ۱۹۷۶ در آمریکا اعدام شده است.

تلاش وکلای مودی برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام در مورد او به جایی نرسید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.