ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رکس تیلرسون در اولین سفر رسمی‌اش به آفریقا مریض شد!!

رکس تیلرسون در اولین سفر رسمی‌اش به آفریقا مریض شد!!وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که رکس تیلرسون در جریان نخستین سفر رسمی خود به قاره آفریقا، در کنیا بیمار شده و برنامه هایش در نایروبی، پایتخت این کشور را لغو کرده است. استیو گولدستین، قائم مقام روابط عمومی وزارت امور خارجه آمریکا، روز شنبه (۱۰ مارس) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آقای تیلرسون پس از چند روز کار سخت و طولانی در خصوص موضوعات مهم از جمله "کره شمالی" احساس کسالت می‎کند و برنامه هایش را لغو کرده است.

این مقام وزارت امور خارجه سپس به طور جداگانه اعلام کرد که حال آقای تیلرسون بهتر شده و از روز یکشنبه فعالیت های عادی خود را از سر می گیرد. موضوع بیماری وزیر امور خارجه آمریکا حدود ۲۴ ساعت پس از اعلام این خبر غیرمنتظره توسط کاخ سفید که رهبران آمریکا و کره شمالی قصد دارند تا ماه مه امسال دیدار کنند به اطلاع رسانه ها رسیده است.

رکس تیلرسون در آستانه سفر به آفریقا گفته بود که آمریکا تا مذاکره مستقیم با کره شمالی "فاصله زیادی دارد."

آقای تیلرسون در آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی، بود که اعلام شد دونالد ترامپ به طور اصولی دعوت کیم جونگ اون را پذیرفته است. گفته می شود که دونالد ترامپ بدون مشورت با دستیاران ارشد خود از جمله رکس تیلرسون آن تصمیم را گرفت.

رکس تیلرسون روز جمعه وارد نایروبی شد. او قرار بود از فعالیت های یک برنامه دولت آمریکا برای مبارزه با بیماری ایدز (پپفار) دیدار و سپس در مراسمی به مناسبت بیستمین سالگرد بمبگذاری سفارتخانه های آمریکا در کنیا و تانزانیا توسط گروه القاعده شرکت کند.

قرار است آقای تیرلسون روز دوشنبه به چاد سفر کند. مقصد بعدی وی نیجریه اعلام شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.