ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمله وحشیانه به یک ورزشکار حرفه‌ای برای قطع پاهایش!

حمله وحشیانه به یک ورزشکار حرفه‌ای برای قطع پاهایش!سه مرد به ملنگی گوالا (Mhlengi Gwala)، ورزشکار سه‌گانه اهل آفریقای جنوبی، که در حال تمرین بود حمله کردند و می‌خواستند با اره پای او را قطع کنند. سندل شانگه، دوست این ورزشکار ۲۶ ساله می گوید، که آقای گوالا در بیمارستان بستری است و جراحاتش به گونه‌ای نیست که جانش را تهدید کند.

گزارش شده که این حمله در ساعات آغازین سه‌شنبه در دوربان و در هنگامی که گوالا مشغول تمرین دوچرخه‌سواری بود، صورت گرفته است. مهاجمین پیش از این که گوالا بتواند فرار کند، پاهای او را زخمی کردند. پلیس محلی می‌گوید در مورد این که مهاجمان قصد قتل گوالا را داشتند، تحقیق می‌کند.

شانگه گفت: "او فکر کرد مهاجمان قصد دزدی دارند، ایستاد و تلفنش را داد، ولی آن‌ها به دنبال تلفن، ساعت یا دوچرخه او نبودند. آن‌ها سندل را به سوی بوته‌های کنار جاده کشیدند، یک اره درآوردند و شروع به بریدن پاهایش کردند. آن‌ها به بریدن ادامه دادند تا این که به استخوان رسیدند. بعد گیر کردند، چرا که اره‌ آن‌ها به اندازه کافی تیز نبود. وقتی دیدند کارشان پیش نمی‌رود سراغ پای دیگر او رفتند."

گوالا قرار بود ماه جاری میلادی در مسابقات قهرمانی آفریقای جنوبی شرکت کند، هرچند با توجه به این واقعه نمی‌تواند در این مسابقه شرکت کند. شانگه گفت: "وقتی او از دکترها در مورد وضعیتش سئوال کرد، گفتند که پاهایش را از دست نخواهد داد و می‌تواند بازهم راه برود و بدود، اما فرآیند بهبودش طولانی خواهد بود."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.