ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنایتی هولناک در لیبی / قتل گسترده پناهجویان توسط قاچاقچیان انسان!

جنایتی هولناک در لیبی / قتل گسترده پناهجویان توسط قاچاقچیان انسان!سازمان پزشکان بدون مرز می‌گوید قاچاقچیان انسان به حدود ۱۰۰ مهاجر که تلاش داشته اند از چنگشان بگریزند شلیک کرده‌اند. این سازمان می‌افزاید به گفته نجات یافتگان، دستکم ۱۵ نفر کشته شده و ده‌ها نفر، که بیشترشان زن بوده‌اند، در چنگ قاچاقچیان باقی مانده‌اند.

از بین نجات یافتگان، ۲۵ نفر که حین فرار زخمی شده‌ بودند در یکی از مراکز سازمان پزشکان بدون مرز در شهر بنی ولید تحت درمان قرار گرفته‌اند.

لیبی از زمان سقوط حکومت معمر قذافی در سال ۱۳۹۰، دچار جنگ داخلی شده و نبود یک دولت مرکزی و نا امنی، این کشور را به مسیری برای قاچاق انسان به اروپا بدل کرده است. در حال حاضر لیبی دو دولت رقیب دارد که هرکدام بخش‌هایی از کشور را در دست دارند.

سازمان پزشکان بدون مرز می‌گوید بیشتر زخمی‌ها، نوجوانان اهل اریتره، اتیوپی و سومالی هستند که هدفشان پناهنده شدن در اروپا بوده است. گزارش شده که این مهاجران، در دوران اسارتشان، بین گروه‌های قاچاقچی مختلف خرید و فروش شده‌اند. بعضی از نجات یافتگان گفته‌اند که حدود سه سال است در چنگ قاچاقچیان هستند.

روی بدن بعضی از نجاتی یافتگان اثار شکنجه دیده شده است.

حدود دو ماه پیش، سازمان بین المللی مهاجرت، وابسته به سازمان ملل، اعلام کرد که قاچاقچیان انسان، لیبی را به محلی برای خرید و فروش برده تبدیل کرده‌اند. جنایتی هولناک در لیبی / قتل گسترده پناهجویان توسط قاچاقچیان انسان!
چند پناهجوی نجات یافته شهادت داده‌اند که خرید و فروش شده‌اند و آنان را در اسارت مجبور به کار مجانی کرده اند. بعضی از آنان هم گفته‌اند که قاچاقچیان در مواردی تلاش کرده‌اند با خانواده‌هایشان تماس بگیرند و برای آزاد کردن آنان پول طلب کنند.

پیش از این، شبکه خبری آمریکایی سی‌ان‌ان هم تصویرهایی را منتشر کرده بود که خرید و فروش مهاجران آفریقایی را در یک بازار نشان می‌داد.

در این تصویرها، مردان جوان برای کار کشاورزی به حراج گذاشته می‌شوند و به مبالغ ۴۰۰ دلار و بیشتر به فروش می‌رسند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.