ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تیزر تماشایی کامیون ولوو وی ان ال (VNL) جدید را تماشا کنید

تیزر تماشایی کامیون ولوو وی ان ال (VNL) جدید را تماشا کنیدشرکت ولوو تیزر تماشایی نسل جدید کامیون وی ان ال (VNL) جدید را در کانال یوتیوب اش منتشر کرد : برای این خودروی غول پیکر سه پیشرانه در نظر گرفته شده است. اولین گزینه که از قضا ضعیف ترین نیز هست، پیشرانه D13 ولوو است که توانی معادل 335 اسب بخار را درون خود ذخیره نموده است.دامنه گشتاور تولیدی توسط آن برابر 1,350-1,650 پوند فوت بوده و دامنه حرکتی آن نیز به میزان 485 مایل است. سپس نوبت به پیشرانه موسوم به D16 می‌رسد که با 450 اسب بخار قدرت، قویترین گزینه شما خواهد بود. دامنه گشتاور آن با مدل دی13 یکسان است و از دامنه حرکتی به میزان 535 مایل بهره می‌برد. سومین شرکت‌کننده حاضر در این رقابت نیز تحت عنوان Cummins ISX15 وارد گود شده است که علی رغم توان کمتر و گشتاور مشابه نسب به دی16، از برد حرکتی بیشتری بهره می‌برد. توان خروجی این موتور برابر 385 اسب بخار و دامنه حرکتی آن معادل 550 مایل است.

در زمینه انتقال قدرت پیشرانه، آپشن ها کمی محدود است. گیربکس 12 سرعته اتوماتیک-دستی یکی از موارد قابل انتخاب است. همچنین گیربکس اتوماتیک «ایتن فولر» 18 سرعته در خدمت شما برای تحویل محموله‌تان است.

داخل کابین


چندین آپشن داخلی توسط شرکت سازنده برای این خودرو ارائه شده است. راننده زمان زیادی از وقت خود را داخل کابین می‌گذراند، بنابراین طراحی، کیفیت و تجهیزات داخلی مقوله‌های بسیار مهمی برای یک کشنده محسوب می‌شود. حجم محل خواب کابین VNL 670 برابر 264 فوت مکعب است و توسط متریال راحت و بادوام فرش شده است.


پنجره پرده‌دار و تجهیزات مختلف نیز در آنجا قابل مشاهده است. در قسمت جلو نیز طراحی و آپشن های مختلفی در دسترس است.

داشبورد ارگونومیک موجب شده تا راننده از آسایش و فضای کافی برای دسترسی آسان به تجهیزات مختلف داخل کابین برخوردار باشد. همچینن در قسمت نشیمن با تریم های تکنوتیتانیوم، نئوکلاسیک و یا پرفورمنس نئوکلاسیک مواجه خواهید شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.