ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2018 رونمایی شد

شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2018 رونمایی شدولوو از جدیدترین کراس‌اور خود با نام XC40، به‌عنوان محصولی کوچک‌تر از مدل‌‌های موفق XC60 و XC90، رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد گرایش خودروسازان و البته مشتریان به استفاده از مدل‌های کراس‌اور روزبه‌روز در حال افزایش است. شرکت سوئدی ولوو نیز با شناخت و درک صحیح از شرایط حاکم بر بازار جهانی خودرو و این گرایش روزافزون، در حال افزایش اعضای خودروهای کراس‌اور در سبد محصولات خود بوده و حالا جدیدترین عضو این خانواده با نام ولوو XC40 را رونمایی کرده است.

خودروی XC40 در ابتدا با مدل‌های T4 و T5 عرضه می‌شود. نسخه‌ی D4 چهارچرخ محرک همراه با پیشرانه دیزلی ۴ سیلندر و قدرت خروجی ۱۸۸ اسب بخار است. مدل T5 مانند T4 چهارچرخ محرک خواهد بود؛ اما با پیشرانه‌ی تقویت‌شده به قدرت خروجی ۲۴۴ اسب بخار ارائه می‌شود. وظیفه انتقال قوای محرکه در هر دو مدل بر عهده جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک است

مدل دیگری از این خودرو T3 نام دارد که مدل پایه محسوب می‌شود و سال آینده با پیشرانه ۳ سیلندر تقویت‌شده و قدرت خروجی ۱۵۶ اسب بخار رونمایی خواهد شد. در این نسخه بر خلاف دو مدل دیگر، تنها محور جلو قابلیت به حرکت درآوردن خودرو دارد (دیفرانسیل جلو) و از جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک بهره خواهد برد. ولوو بدون اشاره به زمان دقیق فروش، اعلام کرده است مدل‌های هیبریدی و تمام الکتریکی XC40 نیز در آینده رونمایی خواهند شد.
آلبوم عکس
2018 VOLVO XC40 :
آلبوم عکس شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2019 #14
آلبوم عکس شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2019 #13
آلبوم عکس شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2019 #12
ولوو XC40 به عنوان بهترین ماشین سال ژاپن انتخاب شد.
تصاویر ولوو XC40 مدل 2018 #10
تصاویر ولوو XC40 مدل 2018 #9
ادامه
نسخه‌های مختلف خودروی XC40 با ویژگی‌های متنوعی عرضه خواهند شد. خوشبختانه ولوو در استفاده از امکانات و تجهیزات هیچ‌گاه کوتاهی نکرده؛ به‌نحوی‌که در نسخه نیمه‌فول این خودرو، از صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لمسی جهت نمایش دیجیتال وضعیت خودرو، صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی همراه با سیستم مسیریابی و قابلیت اتصال به اینترنت، تنظیم سیستم تهویه هوای داخل خودرو به‌صورت مستقل در قسمت جلو و عقب خودرو، چراغ‌های LED، سنسور پارک عقب، صندلی‌های چرمی همراه با گرم‌کن و چرخ‌های ۱۸ اینچی استفاده کرده است. در نسخه‌ی فول‌، ولوو امکانات دیگری مانند استفاده از چرم و آلومینیوم در بدنه داخلی و خطوط سایه‌روشن مشکی در قسمت خارج خودرو به همراه سیستم اگزوز دوگانه و سیستم تعلیق اسپرت اضافه کرده است.

تمامی مدل‌های XC40 دارای محفظه و محل‌های مخصوص قرار دادن وسایل و نوشیدنی در داخل خودرو هستند. ولوو با این فضاسازی عالی، توانسته است به نحوی از هرج‌ومرج ناشی از وجود ظروف غذا و نوشیدنی در داخل خودرو تا حد بسیار زیادی بکاهد. همچنین محفظه‌هایی جهت قرار دادن تلفن همراه با امکان شارژ بی‌سیم، محل‌های برای آویختن وسایل و همچنین مکانی برای سطل زباله در این خودرو تعبیه شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.