ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توقف تولید خودروهای بنزینی در فولکس‌واگن + سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری VW

توقف تولید خودروهای بنزینی در فولکس‌واگن + سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری VWفولکس‌واگن قصد دارد با صرف بیش از چهل میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۲ به بزرگترین سازنده خودروهای الکتریکی در جهان تبدیل شود. این پول علاوه بر خودروهای الکتریکی، در توسعه فن‌آوری‌ برای خودروهای خودران و خدمات تاکسیرانی هم هزینه خواهد شد.

فولکس‌واگن تا دو سال پیش علاقه‌ای به تولید خودروهای الکتریکی نداشت. اما رسوایی تقلب این شرکت در ساخت موتورهای دیزل باعث شد خودروساز آلمانی استراتژی خود را تغییر دهد.

از سوی دیگر آمدن شرکت‌هایی نظیر تسلا و اوبر به عرصه خودروسازی و خدمات مرتبط، فولکس‌واگن را تحت فشار گذاشته است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان (VW)
همه می‌دانند که آینده صنعت خودرو در ساخت خودروهای الکتریکی و خودران است. با این حال نبود شبکه گسترده شارژ باتری و محدود بودن مسافتی که خودروهای الکتریکی می‌توانند حرکت کنند باعث شده بازار هنوز آماده پذیرش این خودروها نباشد. به همین دلیل سوددهی ساخت آنها با تردیدهایی روبرو است.

از طرف دیگر سخت‌تر شدن قوانین برای کاهش آلودگی هوا، مخصوصا توسط دولت چین، خودروسازان را وادار کرده است در ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کنند.

فولکس‌واگن اعلام کرده است که تا سال ۲۰۳۰ همه مدلهای این گروه به موتور الکتریکی مجهز خواهند شد. شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن در مجموع سیصد مدل مختلف خودرو تولید می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.