ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

لذت مسافرت خانوادگی با فولکس واگن کالیفرنیا XXL

لذت مسافرت خانوادگی با فولکس واگن کالیفرنیا XXLفکرش را کنید؛ قاب عکسی زیبا از منظره‌ی دل‌انگیز روبروی شماست و نسیمی خنک می‌وزد. خودرویی در کنارشماست که از نظر زیبایی دست‌کمی از منظره‌ی پیش‌روی شما ندارد. همان اتومبیلی که شما را به اینجا آورده و در طول مسیر، تجربه رانندگی بی‌نظیری را برایتان رقم زده است.

لذت مسافرت خانوادگی با فولکس واگن کالیفرنیا XXL
نکته‌ی داستان همینجاست. با این فولکس قرار نیست به پیست بروید، کورس بگذارید و ببرید. شما سوار اتومبیلی هستید که نهایت لذت رانندگی را در طبیعت می‌برید. با دوستان و خانواده‌ی خود به دل طبیعت سفر می‌کنید و آرامش واقعی را تجربه می‌کنید. این فولکس فعلا یک کانسپت است اما احتمالا به زودی عرضه می‌شود. نام این خودرو California XXL است و به عنوان یک اتومبیل ون سفری شناخته می‌شود. داخل این خودرو یک آشپزخانه‌ی کاملا مجهزی وجود دارد که احتمالا با این خودرو در فضای زیبا، هرگز دلتان برای خانه‌ تنگ نمی‌شود!
لذت مسافرت خانوادگی با فولکس واگن کالیفرنیا XXL
احتمالا منتظر آن هستید که با مشخصات این خودرو اشنا شوید. متاسفانه فولکس تا الآن مشخصات کامل و دقیقی از این خودرو منتشر نکرده است. با این حال در منابعی گفته شده که این اتومبیل به یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری با گستره‌ی توان بین ۱۰۱ تا ۱۷۵ اسب‌بخاری مجهز می‌شود. پیش از این کانسپت، پارسال اتومبیلی به اسم e-Crafter رونمایی شد که از پیشرانه‌ی ۱۳۴ اسب‌بخاری با قدرت ۲۹۰ نیوتون‌متری بهره می‌برد.

طول این خودرو، ۵۹۸۶ میلی‌متر و فاصله‌ی بین محور آن ۳۶۴۰ میلی‌متر است. هم‌چنین در مورد ابعاد این خودرو، به ارتفاع ۲٫۹ متر اشاره شده است. این اتومبیل مشخصا برای خانواده‌ای مناسب است که عاشق ماجراجویی هستند. جای خالی این کلاس خودرو همیشه در کشور ما احساس می‌شود.
لذت مسافرت خانوادگی با فولکس واگن کالیفرنیا XXL
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.