ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خداحافظی با لوگوی مشهور فولکس واگن!

خداحافظی با لوگوی مشهور فولکس واگن!فولکس‌واگن اعلام کرد لوگوی این شرکت سال آینده تغییر خواهد کرد. یوخن سنگپیل، مدیر بازاریابی فولکس‌واگن می‌گوید مارک جدید دوستانه‌تر خواهد بود و باید بتواند با پررنگ‌کردن نوآوری‌های این شرکت افزایش قیمت محصولات را توجیه کند.

لوگوی فولکس‌واگن کم و بیش از بعد از جنگ جهانی دوم بدون تغییر بوده است. آخرین بار شش سال پیش این نشان اندکی تغییر داده شد و کمی سه‌بعدی شد.خداحافظی با لوگوی مشهور فولکس واگن!
تغییر نشان شرکت، بخشی از تلاش فولکس‌واگن برای پشت سر گذاشتن رسوایی تقلب در آزمایش موتورهای دیزل است. با اینکه دو سال و نیم از افشای این تقلب گذشته، فولکس‌واگن هنوز با عواقب آن درگیر است. هفته پیش، در ادامه تحقیقات درباره این پرونده، یکی از مدیران شرکت پورشه در آلمان بازداشت شد.

در پی این رسوایی، فولکس‌واگن با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری حرکت به سمت تولید خودروهای الکتریکی را بیشتر کرد. قرار است اولین خودروی الکتریکی فولکس‌واگن در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

آقای سنگپیل می‌گوید اعتبار برند فولکس‌واگن نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است. به عقیده او این فقط به خاطر رسوایی موتورهای دیزل نیست. او می‌گوید مارک فولکس‌واگن در سال‌های گذشته "بیش از اندازه بر آلمانی‌بودن تمرکز کرده است" و کمتر تلاش شده با مخاطب رابطه‌ای احساسی برقرار کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.