ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازار سیاه فروش حواله محصولات فولکس واگن در ایران + نارضایتی خریداران خودرو

بازار سیاه فروش حواله محصولات فولکس واگن در ایران + نارضایتی خریداران خودروآذر ماه سال گذشته دبیر انجمن قطعه سازان از نهایی شدن قرارداد فولکس واگن با شرکت ماموت خبر داد و اعلام کرد: به زودی تولید دو مدل خودرو سواری با همکاری فولکس در شرکت ماموت آغاز می شود ضمن اینکه در جریان این همکاری ها 4 مدل سواری فولکس نیز به صورت CBU عرضه و به فروش خواهد رسید؛ اما در تیر ماه سال جاری در حالیکه همه منتظر شنیدن خبر آغاز تولید خوروهای فولکس واگن در ایران بودند، خبری منتشر شد مبنی براینکه این خودروساز آلمانی سرانجام مجوز واردات سه مدل از خودروهای خود را از طریق ماموت خودرو به ایران داده است.

سرانجام در دی ماه 96 شرکت ماموت خودرو، طرح فروش نقدی تیگوان با قیمت 289 میلیون تومان و پاسات با قیمت 275 میلیون تومان، دو مدل تازه وارد فولکس واگن به ایران را آغاز کرد. این طرح فروش در همان ابتدا به دلیل ظرفیت محدود عرضه متوقف شد و بسیاری از خریداران موفق به ثبت نام نشدند و همان طور که پیش بینی می شد خیلی سریع بازار سیاه فروش حواله های این خودروها راه افتاد و قیمت تیگوان به 390 میلیون تومان و پاسات به 350 میلیون تومان رسید. مورد مبهم این طرح فروش این است که اگر به سایت های خرید و فروش خودرو مراجعه کنید، اکثر فروشندگانی که موفق به ثبت نام شده اند و حالا با سودهای بسیار بالا اقدام به تبلیغ فروش خودروها کرده اند، از نمایشگاه داران اتومبیل هستند.

همچنین موج نارضایتی ها از عملکرد ماموت خودرو در زمینه اطلاع رسانی فروش، تحویل خودرو، برخورد پرسنل در کامنت های مردم در زیر پست های صفحه رسمی اینتساگرام این شرکت منتشر شده است که در ادامه می توانید برخی از آن ها را مطالعه کنید :
بازار سیاه فروش حواله محصولات فولکس واگن در ایران + نارضایتی خریداران خودرو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.