ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای اذیت و آزار جنسی در دانشگاه معروف کمبریج

ماجرای اذیت و آزار جنسی در دانشگاه معروف کمبریجدانشگاه کمبریج وجود مشکل جدی در این موسسه آموزش عالی در زمینه سوء رفتارهای جنسی را پذیرفت. این دانشگاه بریتانیایی طی ۹ ماه گذشته ۱۷۳ مورد شکایت در زمینه بدرفتاری های جنسی دریافته است. این شکایت ها در چارچوب برنامه جدید این دانشگاه برای گزارش بدرفتاری های جنسی مطرح شده اند. در این برنامه شاکیان می توانند به شکل ناشناس بدرفتاری های جنسی را گزارش کنند.

اکثریت شکایت ها (۱۱۹ مورد) به دلیل کژرفتاری های جنسی دانشجویان در قبال دیگر دانشجوها صورت گرفته است.

دانشگاه کمبریج تاکید می کند که به دلیل امکان طرح شکایت به صورت ناشناس انتظار تعداد بالای شکایت ها را داشته است. با این حال احتمال اینکه قربانیان سوءرفتارهای جنسی در کمبریج و دیگر دانشگاه های بریتانیا به صورت رسمی شکایت خود را مطرح کنند، بسیار کم است. در فاصله ماههای اکتبر تا دسامبر سال گذشته میلادی تنها شش مورد بدرفتاری جنسی در دانشگاه کمبریج به طور رسمی گزارش شد.

بسیاری از دانشگاه های دیگر بریتانیا از جمله دانشگاه منچستر نیز امکان طرح شکایت به صورت ناشناس را فراهم کرده اند. این در حالی است که دانشگاه کمبریج اولین دانشگاهی است که شمار بالای شکایت های مطرح شده را اعلام می کند.

فعالان مبارزه با اذیت و آزار جنسی داده های منتشرشده توسط دانشگاه کمبریج را نشانه صحت نگرانی های خود از روند رسمی گزارش سوءاستفاده های جنسی در نظام آموزش عالی ارزیابی می کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.