ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برکنار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برکنار شدهیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ایران، فرهاد رهبر را از ریاست این دانشگاه برکنار کرد. به گفته مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد، هیئت امنای دانشگاه محمد مهدی طهرانچی، رئیس پیشین دانشگاه بهشتی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد معرفی کرده است.

آقای رهبر اواخر تیر ماه سال ۱۳۹۶ به ریاست دانشگاه آزاد منصوب شده بود.

هیئت امنای داشنگاه آزاد دلیل برکناری آقای رهبر را اعلام نکرده اما ساعاتی پیش از اعلام این خبر، یکی از مسئولان دانشگاه آزاد در مصاحبه‌ای با سایت فرهیختگان از نارضایتی علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای دانشگاه از شرایط فعلی این دانشگاه خبر داده بود.

حمیدرضا مقدم‌فر، رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفته است که علی‌اکبر ولایتی از وضع موجود راضی نبوده و انتظارات و دغدغه‌های او برآورده نشده است.

آقای مقدم‌فر از جمله دلایل نارضایتی آقای ولایتی را بی‌توجهی به تذکرات هیئت امنا برای "به‌کارگیری نیروهای جوان و انقلابی" عنوان کرده است.

فرهاد رهبر شش سال در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت. بعضی اقدامات و سیاست‌های او در زمان ریاستش بر دانشگاه تهران جنجالی شد و او در این دوره به رویکردی سیاست‌زده و امنیتی متهم شد.

محمدمهدی طهرانچی، سرپرست جدید دانشگاه آزاد که در رسانه‌ها به عنوان چهره‌ای نزدیک به آقای ولایتی معرفی شده، سمت‌هایی مانند ریاست دانشگاه بهشتی، معاونت علمی آستان قدس رضوی، معاونت پژوهش‌های علم و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مرکز نشر دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.