ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین تفریحگاه آمریکایی‌ها، غرق در دود شد

بهترین تفریحگاه آمریکایی‌ها، غرق در دود شدتشدید فوران‌ها و انفجارهای آتشفشان کیلاویا در جزیره هاوایی حجم زیادی از خاکستر را در آسمان پراکنده کرده و هشدار قرمز هوانوردی اعلام شده‌است.

گدازه‌های این آتشفشان در ده روز اخیر به سمت مناطق مسکونی روان شده‌‌ و زندگی و فعالیت ساکنان منطقه را دچار مشکل کرده است.
هاوایی
تاکنون بسیاری از مردم منطقه خانه‌های خود را ترک کرده‌اند و مقامات ایالات متحده آمریکا قصد دارند تا هزاران نفر دیگر از ساکنان مناطق تحت خطر را پیش از آنکه گدازه‌ها به منازل آنها برسد، تخلیه کنند.
هاوایی کجاست؟ همه چیز درباره مجمع‌الجزایر هاوایی آمریکا
خاکستر و غبار شدید ناشی از این فوران‌ها تا ارتفاع ۳۶۵۷ متری از دهانه آتشفشان را فرا گرفته و به سمت جنوب غرب شناور است و هوایی ناسالم را در منطقه "پاهالا" در ۲۹ کیلومتری قله ایجاد کرده است.
هاوایی
به گفته سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) هشدار قرمز هوانوردی به این منظور اعلام شده که فوران آتشفشان می تواند خاکسترها را در امتداد مسیرهای هواپیماها پرتاب کند.
این خاکسترها هم چنین خطری جدید برای ساکنان جزیره بزرگ هاوایی است به طوری که تاکنون گازها و گدازه های آتشفشانی ۳۷ خانه و سازه دیگر را تخریب و حدود ۲۰۰۰ نفر از ساکنان منطقه را مجبور به تخلیه کرده است.بهترین تفریحگاه آمریکا، غرق در دود شدبهترین تفریحگاه آمریکا، غرق در دود شد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.