ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قبض برقی که زن آمریکایی را قبض روح کرد!!

قبض برقی که زن آمریکایی را قبض روح کرد!!یک زن آمریکایی قبض برقی دریافت کرد که براساس آن باید 284 میلیارد دلار و 460 میلیون دلار بابت هزینه چراغ‌های کریسمس بپردازد. ماری هورومانسکی شهروند 58 ساله ایالت پنسیلوانیا به واشنگتن پست گفت که یک قبض برق به حساب او ارسال شده که مبلغ آن 284 میلیارد دلار و 460 میلیون دلار است.
قبض برق
همسر و فرزندان خانم هورومانسکی هنگامی که او متوجه این قبض برق شد، به همراه او در منزل بودند و بلافاصله حال او را بررسی کرده‌اند که مبادا بر اثر شوک وارده دچار مشکل شده باشد.

ماری هورومانسکی گفت: «من به دور تا دور اتاق نگاه می‌کردم و آنها نیز به من نگاه می‌کردند. دلیل نگاه آن‌ها لبخندی بود که روی صورتم نشسته بود. در این جور مواقع، قلب آدم به تپش افتاده و عرق سرازیر می‌شود و آدم از خودش می‌پرسد چه اتفاقی در دنیا در حال رخ دادن است؟»

شرکت برق بلافاصله با خانم هورومانسکی تماس گرفته و مبلغ صحیح قبض را به او اعلام کرد. مبلغ صحیح اعلام شده 284 دلار و 46 سنت است که در مقایسه با قبض برق ماه قبل این خانواده که تنها 161 دلار بود، مبلغ اندکی نیست.

با 284 میلیارد دلار و 460 میلیون دلار، یعنی قبض برقی که برای خانم هورومانسکی صادر شده، چه کارهایی می‌توان کرد؟ با این مبلغ می‌توان 747 هواپیمای بوئینگ 747 S خرید. شرکت رسانه‌ای نت‌فلیکس نیز با این مبلغ قابل خریداری است. همچنین با 284 میلیارد دلار و 460 میلیون دلار می‌توان مجموع بدهی ملی کشورهای نیجریه، پرو، ونزوئلا و ایسلند را پرداخت کرد.
معرفی کامل کشور ایالات متحده آمریکا (United States of America) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.