ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امریکن ایرلاینز از دو بسکتبالیست حرفه‌ای رسماً عذرخواهی کرد

امریکن ایرلاینز از دو بسکتبالیست حرفه‌ای رسماً عذرخواهی کردامریکن ایرلاینز از دو بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکایی که به نادرست به اتهام دزدی از یک هواپیمای این شرکت اخراج شده بودند، عذرخواهی کرده است. مارکیز تیگ وتراشون بارل شب کریسمس سوار این هواپیما شدند ولی قبل از پرواز، یکی از مهمانداران این دو را متهم به دزدی پتو از بخش درجه یک کرد ولی بعدا معلوم شد که مسافران آن بخش، این پتوها را به بسکتبالیست‌ها داده بودند.امریکن ایرلاینز از دو بسکتبالیست حرفه‌ای رسماً عذرخواهی کرد
مارکیز تیگ و تراشون بارل هردو آمریکایی آفریقایی تبار هستند که برای ممفیس هاسل، یکی از تیم های رده پائین لیگ ملی بسکتبال بازی می‌کنند. این دو تا کنون دراین مورد سخنی نگفته‌اند اما دارنل لزر، دستیار مربی تیم ممفیس هاسل، در توییتر خود نوشته است که به اعتقاد او نژاد پرستی انگیزه این واقعه بوده است.

مارکیز تیگ و تراشون بارل عازم شرکت در مسابقه تیم خود (ممفیس) با تیم داکوتای جنوبی بودند.

امریکن ایرلاینز به این دو بازیکن بلیط درجه یک برای ادامه سفر داد و در بازی روز کریسمس تیم آنها موفق به شکست تیم رقیب شد.

امریکن ایرلاینز قبلا نیز متهم به بد رفتاری با بعضی از مسافران شده بود.

ماه اکتبر گروه حقوق مدنی آمریکا هشدار داد که بعضی از مسافران آمریکایی آفریقایی تبار قبلا هم از رفتار نامناسب کارکنان این خطوط شکایت کرده بودند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.