ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برج 58 طبقه دونالد ترامپ، آتش گرفت

برج 58 طبقه دونالد ترامپ، آتش گرفتصبح روز دوشنبه بالاترین طبقه ساختمان ترامپ در منهتن نیویورک که منزل شخصی رئیس جمهوری آمریکا در آن واقع است، دچار آتش‌سوزی شد. گفته می‌شود در پی این آتش سوزی دونفر زخمی شده‌اند.

پلیس نیویورک اعلام کرد افرادی که در ساختمان ترامپ کار یا زندگی می‌کنند، در پی آتش‌سوزی صبح روز دوشنبه (۱۸ دی / ۸ ژانویه) مجبور به تخلیه محل نبوده‌اند. خبرگزاری رویترز نیز به نقل از ماموران آتش نشانی شهر نیویورک گزارش داد در پی این آتش سوزی دونفر زخمی شده‌اند.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
شبکه تلویزیونی "ان‌بی‌سی" آمریکا ده‌ها مامور آتش نشانی را بر بام ساختمان ترامپ در خیابان پنجم منهتن نشان دادند که از آنجا اقدام به خاموش کردن آتش کرده‌اند. در تصویرهای این شبکه تلویزیونی دود سیاهی از یکی از خروجی‌های طبقه بالای آسمان خراش دیده می‌شد.برج 58 طبقه دونالد ترامپ، آتش گرفت
بالاترین طبقه ساختمان ترامپ محل زندگی خصوصی خانواده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است. گفته می‌شود آتش سوزی به علت اشکال فنی در بخش برق ساختمان روی داده است.
برج 58 طبقه دونالد ترامپ، آتش گرفت
اریک ترامپ، فرزند رئیس جمهوری آمریکا، در یک پیام توییتری در این باره نوشت که آتش‌سوزی کوچکی به خاطر نقص الکتریکی در ساختمان ترامپ رخ داده و ماموران آتش نشانی به سرعت خود را به محل حریق رسانده، کارشان را با مهارت انجام داده و حریق را خاموش کرده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.